۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۷۳۴۳۶۵
امام جمعه موقت ورامین:

وضعيت قطار حومه ای ورامین اصلاً قابل قبول نیست

وضعيت قطار حومه ای ورامین اصلاً قابل قبول نیست
امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: مگر امام خمینی(ره) نفرمودند که مردم ورامین حق ویژه ای بر گردن ما دارند ، حق ویژه این بود؟ وضعیت قطار حومه ای ورامین بسیار نامناسب است.

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: امیدواریم تا چند سال دیگر مترو به ورامین تحقق پیدا کند ؛ امّا بحث فعلی نباید اصلاح شود ، این قطاری که امروزه ، مردم و مسافران را از ورامین به تهران می برد با مشکلات فراوانی مواجه است.

امام جمعه موقت ورامین افزود: کمبود واگن ، وضعیت هوای داخل قطار ها و... از مشکلات جدی قطار تهران _ ورامین و بالعکس است؛ آیا نمی شود چند واگن اضافه کرد ، حق مردم ورامین این نیست.

حجت الاسلام محمودی گفت: مگر امام خمینی(ره) نفرمودند که مردم ورامین حق ویژه ای بر گردن ما دارند ، حق ویژه این بود؟ وضعیت قطار حومه ای ورامین بسیار نامناسب است.

بر اساس این گزارش؛ تاخیر های فراوان و کمبود ظرفیت موجود در قطار حومه‌ای موجب شده تا خدمات‌رسانی به انبوه مسافران ، با مشکل همراه شود و شرایط مسافران این قطار نامساعد باشد.

مردم در شهرستان قرچک نیز مجبورند کنار ریل راه آهن منتظر قطار بمانند و ایستگاه مناسبی در این شهرستان احداث نشده ولی همچنان شهروندان منتظرند این قطار، آنان را به یکی از ایستگاه های مترو در تهران برساند ؛ آرزویی که ممکن است سال ها طول بکشد تا محقق شود.

ارسال نظرات