۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۷۳۲۶۶۹
مدیر ستاد اقامه نماز لرستان:

ایجاد نگرش صحیح در زندگی برای تربیت دینی نسل نو ضروری است

ایجاد نگرش صحیح در زندگی برای تربیت دینی نسل نو ضروری است
حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه ایجاد نگرش صحیح در زندگی برای تربیت دینی نسل نو ضروری است، گفت: یادگیری پیام های قرآنی مصداق هایی از تربیت درست دینی و رشد معنوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، ظهر امروز در نشستی با مسئولان فرهنگی لرستان، گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای بهره گیری، توسعه و تعمیق فرهنگ نماز و قرآن در بین نسل نوجوان و جوان است.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان از جمله ماه های مبارکی است که در آن مسلمانان به نوعی تحول درونی دست می یابند، افزود: در نتیجه این تحول، فضای زندگی مسلمانان با تفاوت های محسوس و مثبتی روبرو می شوند .

وی بر ضرورت برنامه ریزی در جهت تبیین و ترویج ارزش های دینی و قرآنی در جامعه تاکید کرد و عنوان داشت: در این ایام با اجرای برنامه های دینی و فرهنگی بین نسل جوان و نوجوان باید آموزه های دینی و قرآنی بین آنها رواج یابد.

حجت الاسلام چراغی بیان کرد: درک مفاهیم قرآنی در به کارگیری خلاقیت دانش آموزان در جهت گسترده کردن مفاهیم آن و به کار بستن آن در زندگی اثرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه یادگیری پیام های قرآنی مصداق هایی از تربیت درست دینی و راه روشنی برای رشد معنوی و یادگیری توأم با ایمان است، بیان کرد: در زمینه تربیت دینی و ترویج فرهنگ اقامه نماز بین دانش آموزان ایجاد نگرش و انگیزه صحیح در زندگی واقعی ضروری است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات