۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۷۲۹۱۷۶

نخستین محفل ادبی هیأت در کاشان برگزار شد

نخستین محفل ادبی هیأت در کاشان برگزار شد
اصفهان – نخستین محفل ادبی هیئت با عنوان «ماه» با همکاری حوزه هنری کاشان، اداره تبلیغات اسلامی کاشان، هیات الشهدا و دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی در کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان سه شنبه شب در نخستین محفل ادبی هیئت با عنوان «ماه»، گفت: اولویت امروز جامعه ما گفتمان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را برای رسیدن به ظهور ریل گذاری کردند، افزود: شاعران توانمند کاشان، اصفهان و کشور بیانیه گام دوم انقلاب را به گفتمان تبدیل کنند.

مهدی جهاندار شاعر بزرگ آئینی نیز در این محفل ادبی به شعر خوانی پرداخت و در بخشی از صحبت‌های خود به لزوم تامل، تعمق و نقد شعر هیئت اشاره کرد.

حسنی محمد زاده شاعره توانمند کاشانی به رکود و تکراری بودن مضمون در شعر مذهبی اشاره کرد و گفت: متاسفانه در برخی موارد، چون شعر مذهبی خالی از جذابیت است، اشعار به سمت روضه مکشوف حرکت می‌کند، در صورتی که بزرگترین هنر شعر پرهیز از صریح گویی است.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی رئبس اداره تبلیغات اسلامی کاشان نیز گفت: این محفل ادبی به مناسبت پاسداشت ام الشهدا حضرت زهرا(س) حاج قاسم سلیمانی، سید الشهدای مقاومت با حضور شاعران آئینی، اهالی فرهنگی و هیئت‌های مذهبی کاشان برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، این محفل ادبی در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی با مساعدت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات