۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۷۱۳۰۴۹
همزمان با سالگرد ازدواج حضرت فاطمه و امیرمؤمنان؛

بزرگترین جشن ازدواج زوج‌های جوان کاشانی برگزار می‌شود

بزرگترین جشن ازدواج زوج‌های جوان کاشانی برگزار می‌شود
اصفهان - سرهنگ اکبری از برگزاری بزرگترین جشن ازدواج زوج‌های جوان کاشانی با عنوان «عروسی مهر و ماه» به مناسب سالگرد ازدواج فاطمه(س) و امیرمومنان(ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: جشن نوعروسان در کاشان به مناسبت سالگرد ازدواج حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) مراسم روز جمعه ۱۰ تیرماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشن بزرگترین جشن ازدواج زوج‌های جوان کاشانی محسوب می‌شود، افزود: جشن ازدواج زوج‌های کاشانی با عنوان «عروسی مهر و ماه» در سالن شهدای بسیج این شهرستان از ساعت ۲۰ لغایت ۲۳ همراه با اهدای جوایز نفیس برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان از برگزاری کارگاه آموزشی دکتر سید محمود انوشه در جشن نوعروسان «مهر و ماه» خبر داد و افزود: زوج‌های کاشانی برای ثبت نام می‌توانند به سایت اینترنتی به نشانی yavaraniha.com مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

سرهنگ اکبری با اشاره به مشارکت بخش‌های مختلف در برگزاری این جشن بزرگ و پخش زنده آن از شبکه استانی اصفهان، گفت: مجموعه‌های فرهنگی، جمعیت جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان، مجموعه فرهنگی مذهبی یاوران حضرت مهدی(عج)، شهرداری کاشان و خیران در برگزاری این جشن مشارکت دارند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات