۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۸۴۶۸۶
کابینه تراز؛

اعضای کابینه دولت سیزدهم دارای سعه صدر مدیریتی باشند

اعضای کابینه دولت سیزدهم دارای سعه صدر مدیریتی باشند
نماینده خبرگان داشتن روحیه انتقادپذیری را از ویژگی های مدیران موفق دانست و گفت: باید اعضای کابینه دولت جدید از سعه صدر مدیریتی و آستانه تحمل بالا برخوردار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین ابعاد و شاخصه های کابینه دولت مردمی و انقلابی پرداخت و گفت: آیت الله رئیسی به عنوان رییس جمهور منتخب مردم، فردی با تجربه و با سوابق درخشان مدیریتی در عرصه های مختلف اجرایی و قضایی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با بیان اینکه امروز جامعه و ملت مطالباتی جدی از دولت جدید دارند، اظهار داشت: بسیاری کاستی ها و سوء مدیریت ها در دولت های گذشته وجود داشته و افرادی که فاقد لوازم مدیریتی بودند، مسؤولیت های اجرایی را برعهده گرفتند که سبب ایجاد مشکلات زیادی برای مردم شدند.

نماینده خبرگان رهبری بیان کرد: مسأله ای که روشن است این است که آیت الله رئیسی برای ایجاد دولت کارآمد، کاربلد، فعال، جوان و پاسخگوی مردم می داند که از چه افرادی برای کابینه، معاونان و مشاوران خود بهره ببرد.

وی با بیان اینکه باید کابینه و اعضای هیأت دولت مردمی و انقلابی همسو، هماهنگ، همدل و منسجم باشند، افزود: باید تیم دولت سیزدهم به خواست و مطالبات جدی این مقطع و دوره از تاریخ ملت و کشور توجه ویژه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با بیان اینکه هیأت دولت و معاونان و مدیران آیت الله رئیسی باید دارای سعه صدر مدیریتی و آستانه تحمل بالا باشند، گفت: اکنون مشاهده می کنیم برخی از وزیران زمانی که با بحرانی مواجه می شوند و مدیریت جلسه را از دست داده و دچار هیجانات و پرخاش گری و عکس العمل می شود، در حالی که نخستین ویژگی مدیر صبر و سعه صدر است.

وی با اشاره به اینکه باید هیأت دولت و وزیران آیت الله رئیسی از روحیه انتقاد پذیری بالایی برخوردار باشند، افزود: لازمه موفقیت مدیران و مسؤولان این است که دارای آستانه تحمل بالا و گوش شنوا برای پذیرفتن نقد ناقدان داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی ابراز داشت: متأسفانه در دولت کنونی شاهد این مسأله هستیم که برخی وزیران و مدیران دولتی نقدهای منصفانه را تخریب تلقی می کنند و به جای تصحیح عملکرد خود به پرخاشگری، جواب های گزنده و ناشایست دادن می پردازند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آیت الله رئیسی باید نیروهای جهادی کاربلد، داشتن روحیه جهادی انقلابی و فداکار برای تیم هیأت دولت انتخاب کند، افزود: باید دولت سیزدهم، دولت شایسته سالاران، دلسوز و هماهنگ و همراه و همدل با مردم باشد.

ارسال نظرات