۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۶۶۵۷۳۶
دولت نجات ملی یمن:

حکام امارات و عربستان نازی‌های عصر حاضر هستند

حکام امارات و عربستان نازی‌های عصر حاضر هستند
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در چهارمین سالروز جنایت هشتم سپتامبر ۲۰۱۶ در صنعا، حکام امارات و عربستان سعودی را نازی های عصر حاضر معرفی کرد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، مراسم یادبودی به مناسبت چهارمین سالروز تجاوز ائتلاف سعودی به یک سالن عزاداری در صنعا که ۱۵۵ کشته و ۵۲۵ زخمی به همراه داشت، روز پنج شنبه برگزار شد.
 
«عبدالعزیز بن حبتور» نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در این مراسم گفت که آل سعود و آل نهیان بجای گرامیداشت کشتار یهودیان به دست نازی ها به یاد کشتار مردم یمن بیفتند و از آن یاد کنند.
 
بن حبتور افزود: نازی های جدید آل سعود و آل نهیان و کسانی هستند که از آنها برای کشتار توجیه ناپذیر مردم یمن حمایت می کنند.
 
وی ادامه داد: جا داشت که ائتلاف متجاوز پس از جنایت سالن عزاداری چهار سال پیش از این در محاسبات خود تجدیدنظر کند و تجاوز و محاصره ظالمانه خود را متوقف نماید.
 
از سوی دیگر، «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن هم اظهار داشت که ملت یمن عقب نشینی نمی کند و در مقابل کشتار و ویرانی ساکت نخواهد ماند و تا زمان پیروزی با متجاوزان مقابله خواهد کرد.
 
گفتنی است که ائتلاف متجاوز سعودی در تاریخ هشتم سپتامبر ۲۰۱۶ یک سالن عزاداری در صنعا پایتخت یمن را مورد حمله قرار داد که در پی آن ۱۵۵ نفر کشته و ۵۲۵ نفر دیگر زخمی شدند./د102/ف
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
استفاده از واژه "از سوی دیگر،" درست است ؟
0
0