۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۶۵۸۱۷۱
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان:

تبلیغ باید رویکرد مردمی داشته باشد

تبلیغ باید رویکرد مردمی داشته باشد
حجت الاسلام پورجمالی با تاکید بر رویکرد مردمی امر مهم تبلیغ، گفت: تبلیغ روحانی‌محور و حوزه‌محور به تنهایی پاسخگو نیست و باید رویکرد مردمی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام مسلم پورجمالی صبح امروز در نشست تعالی راهبران گام دوم تبلغ از راه اندازی مجموعه های مردمی تبلیغی خبر داد و گفت: فعالیت‌های دانشجویی یکی از این مجموعه‌ها است که درصورت پررنگ شدن و حمایت از طرح‌های آنان، شاهد تحولات خوبی در سطح دانشگاه‌ها و جامعه خواهیم بود.

وی در ادامه تاکید کرد: باید با کمک دانشجویان، شبکه ای ایجاد شود تا در مقابل شبکه‌های ضد انقلاب و فضای مجازی معاند، حرفی برای گفتن داشته باشد. چراکه بزرگترین توطئه علیه انقلاب اسلامی ایران، توطئه های تبلیغاتی است و اهمیت پرداختن به امر مهم تبلیغ دینی و ارزش‌های معنوی، بسیار ضروری است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه فاصله بین دانشگاه و سازمان تبلیغات اسلامی قابل قبول نیست، تصریح کرد: از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، تلاش‌های زیادی برای برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها انجام شد اما به دلایلی مورد استقبال قرار نگرفت.

حجت الاسلام پورجمالی با تاکید بر برگزاری مستمر نشست‌های تعالی راهبران گام دوم تبلغ، گفت: می بایست یک نفر از دانشجویان به عنوان دبیر جلسه انتخاب شود تا فعالیت‌ها در درون دانشگاه‌ها با محوریت خود دانشجو  به عنوان مبلغ دین تاثیرگذار باشد.

وی به فلسفه راه‌اندازی مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا اشاره کرد و با بیان اینکه تربیت انقلابی دانش‌آموزان از مهم‌ترین هدف تاسیس این مدرسه در سطح کشور است، ابراز داشت: تربیت دکتر، مهندس، حتی مکانیک جهادی و انقلابی از رسالت‌های مهم مدارس علوم و معارف اسلامی صدراست.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه گاها جای هنجار و ناهنجاری و خوب و بد باهم عوض شده است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تمامی ارکان نظام جمهوری اسلامی، صاحب نظر و به دنبال تحول باشند و انقلابیون نیز برای تحقق عدالتخواهی در هرجا که لازم باشد تلاش کنند./851/پ210/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
درباره گام دوم خیلی کوتاهی شده است.
1
0