۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۱۴۰۲۵
حجت الاسلام دانشی خبر داد؛

برگزاری ۱۸ نماز جمعه در استان لرستان

برگزاری ۱۸ نماز جمعه در استان لرستان
مسؤول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان گفت: ۱۸ نماز جمعه در لرستان برگزار می‌شود و ۷۰۰ نفر در ستاد‌های نماز جمعه استان فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام اصغر دانشی، مسؤول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان، ظهر امروز در شورای اداری استان به مناسبت چهلمین سال اقامه نماز جمعه، گفت: در استان لرستان  ۱۸ نماز جمعه برپا می شود.

وی از وجود 9 مصلی نماز جمعه در لرستان خبر داد و افزود: ۷۰۰ نفر در ستادهای نماز جمعه فعالیت دارند و بر اساس آمار از این تعداد 55 درصد قشر جوان هستند.

حجت الاسلام دانشی نماز جمعه را قرارگاه مردم خواند و عنوان کرد: میانگین بین 50 تا 60 هزار نفر در نماز جمعه شرکت دارند، حضور مردم در نماز جمعه نمایشی از وحدت و همدلی است و این حضور باید پر رنگ تر شود.

وی نماز جمعه را سنگر بصیرت بخشی و خنثی سازی توطئه های دشمن خواند و اظهار داشت:حضور پرنگ مردم به ویژه نسل جوان خنثی کننده دسیسه های دشمن در زمینه های مختلف است.

مسؤول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان در ادامه بر ضرورت حضور مسؤولان در نماز جمعه تأکید کرد و گفت: انتظار داریم مسؤولان برای حضور در نماز جمعه و حمایت از ستادها خودشان پیش قدم شوند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات