۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۵۹۵۸۵۹
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

مراقب باشیم که سیاهی لشکر دشمن نباشیم + فیلم

مراقب باشیم که سیاهی لشکر دشمن نباشیم + فیلم
آیت الله طه محمدی گفت: سیاهی لشکر جبهه دشمن بودن بالاترین جرم است از این رو باید خود را پالایش کنیم و ساده از کنار انقلاب عبور نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان ظهر امروز در دیدار مدیران استان به مناسبت دهه فجر خاطر نشان کرد: چهلمین سال پیروزی انقلاب یکی از مهم ترین سالگردهای این اتفاق مبارک است.

وی اظهار داشت: باید قدردان زحمات مدیران زحمت کش باشیم و بنده کمال تشکر را از مدیران استان دارم که در مسیر خدمت رسانی به مردم عزیز همدان با تمام وجود مشغول فعالیت هستند.

آیت الله طه محمدی با اشاره به ملاقلات روزانه خود با مردم و رسیدگی به مشکلات خاطر نشان کرد: مردمی که به دفتر ما مراجعه می کنند اگر کار آنها را انجام ندهیم نه تنها به بدنه بلکه به دین و رهبر نیز بدبین می شود.

وی افزود: برای حفظ عقیده دینی مردم باید به مشکلاتشان رسیدگی شود و از آن جایی که لباس دین بر تن ما است اگر به ما بدبین شوند نتیجه اش بدبینی به دین خواهد بود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری به ویژگی های افراد مسلمان اشاره کرد و گفت: هر کسی که صبح از خواب بیدار شود و فقط به فکر زندگی شخصی خودش باشد و کاری به خلق خدا نداشته باشد این آدم مسلمان نیست، مسلمان واقعی باید هر لحظه به فکر سرنوشت آحاد امتش باشد.

وی تصریح کرد: بعضی ها در عرصه کربلا به سختی گرفتار عذاب الهی شدند به این دلیل که در زمان عاشورا بی تفاوت نسبت به اتفاقات بودند و به بیانی دیگر جزء سیاهی لشکر دشمن بودند.

امام جمعه همدان یادآور شد: سیاهی لشکر جبهه دشمن بودن بالاترین جرم است از این رو باید خود را پالایش کنیم انقلابی که این همه شهید دارد چیزی نیست که بی تفاوت از کنار ان رد شویم./979/پ310/ب1

تعداد بازدید : 8

هادی شاملو
ارسال نظرات