۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۵۹۵۶۵۱
آیت الله طه محمدی:

دشمن به دنبال کوچک نشان دادن دستاوردهای انقلاب است

دشمن به دنبال کوچک نشان دادن دستاوردهای انقلاب است
امام جمعه همدان گفت: دشمنان با کوچک نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد فضای یاس و نا امیدی در کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درهمدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به عملکرد این اداره خاطر نشان کرد: انصافا در بین مدیران همدان آقای مختاران مدیر کل این اداره دلسوزانه مشغول کار است که جای تقدیر دارد.

وی با بیان این که ذات انسان به دنبال پیشرفت است یادآور شد: بشر عموما برای رشد و ترقی آفریده شده است بنابراین در این دنیا باید هر روزمان بهتر از روز قبل باشد.

آیت الله طه محمدی افزود: در این زمینه پیامبر اسلام (ص) فرمودند هر کس دو روزش مثل هم باشد ضرر کرده و اگر دیروزش بهتر از امروز باشد مغبون است و اگر امروزش بهتر از دیروزش باشد رستگار است.

وی پیشرفت را مختص به همه ابعاد زندگی دانست و تاکید کرد: انسان در همه صحنه ها از عبادت تا خدمت رسانی به خلق خدا باید هر روزش به دنبال پیشرفت و رسیدن به رستگاری باشد.

امام جمعه همدان تصریح کرد: امروز دنیا دنیای صنعت است اما متاسفانه کشورهای صنعتی دنیا سرمایه کشورهای محروم را مصادره می کنند و جلوی پیشرفت آن ها را می گیرند.

وی ادامه داد: کشور مصر با وجود بهره مند بودن از منابع گوناگون و صنعت گردشگری 45 درصد از مردمش زیر خط فقر قرار دارند چرا که دشمنان با تسلط بر کشور آن ها اموالشان را به غارت می برند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ایران قبل از انقلاب را همانند مصر توصیف کرد و بیان داشت: در گذشته به ما این طور تلقین کرده بودند که ما نمی توانیم و این ملتی که با دست خالی امروز قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کرده است همچون خاری در چشم دشمنان است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) با آمدن خود بر این موضوع تاکید فراوانی داشتند که ما می توانیم و این باور سبب شد با وجود همه دشمنی ها و تحریم ها در این 40 سال ایران اسلامی بتواند دست به کارهای بزرگ بزند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: جوانان عزیز همت کنند و مطالب جدید را یاد بگیرند و پس از آن هنر را به دیگران نیز آموزش دهند و انشالا به مرحله ای برسیم که یک نفر بیکار در کشور نباشد.

وی یادآور شد: دشمنان با کوچک نشان دادن دستاورد های انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد فضای یاس و نا امیدی در کشور هستند بنابراین نباید به حرف های بیهوده آن ها گوش دهیم و با شکرگزاری این نعمت، قدردان آن باشیم./979/پ210/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات