۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۵۶۴۹۱۸
آیت الله طه محمدی:

سکوت شورای امنیت سازمان ملل حمایت از جنایت کاران است

امام جمعه همدان گفت: کدام وجدان بیداری خون های به ناحق ریخته را قبول می کند اما متاسفانه می بینیم که شورای امنیت لال است و حرفی نمی زند و طرفداران ظلم و جنایت نیز همراه آن مجبورند سکوت کنند.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در جلسه درس خارج امروز خود با اشاره به جنایات امریکا و اسراییل در فلسطین گفت: چه شده که کشورهای غیر مسلمان به این مسأله معترض شده اند و اعلام کرده اند که سفارت مان را به بیت المقدس نخواهیم برد اما اعراب و آل سعود سکوت کرده اند.

وی اسرائیل را بسیار ضعیف تر از گذشته دانست و افزود: اسراییل، اسراییل دیروز نیست، زمانی قدرت اسراییل به اندازه ای بود که در جنگ 6 روزه توانست ارتش کشورهای عربی را شکست دهد و زمین های آنها را اشغال کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: اما همین اسراییل در جنگ 33 روزه با حرب الله لبنان با وجود حمایت های آمریکا، کشورهای عربی و حتی دولت وقت لبنان آن چنان شکستی را متحمل شد که تا به امروز جرات نمی کنند از سکوت خودشان دست بردارند.

وی گفت: روزی که آقا امام زمان ظهور می کنند اول باید آل سعود را نابود کنند بعد به سراغ اسراییل بروند چرا که خیانت و جنایات آن ها بیشتر از اسراییل است.

آیت الله طه محمدی با اشاره به بیانات رهبری که اسراییل 25 سال آینده را نخواهد دید ابراز کرد: در این راستا همه انسان های آزاده خواه جهان از هر دین و آئینی و به ویژه امت اسلام در برابر این فجایع بزرگ باید به پا خیزند و سکوت جایز نیست.

وی با اشاره به شهادت مردم مظلوم فلسطین گفت: کدام وجدان بیداری این خون های به ناحق ریخته را قبول می کند اما متاسفانه می بینیم که شورای امنیت لال است و حرفی نمی زند و طرفداران ظلم و جنایت نیز همراه آن مجبورند سکوت کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان تاکید کرد: بنده پیشنهاد دادم تا امروز در تجمعی با حضور مردم دارالمجاهدین همدان این حرکت را محکوم کنیم و امیدواریم این حرکت شروعی باشد تا همه شهرها و همه کشورها به صحنه بیایند تا آمریکا را مجبور کنند بیش از این دردسر برای دیگران و رسوایی برای خودش درست نکند.

وی در پایان گفت: هر کسی به هر اندازه که غیرت دینی دارد باید به صحنه بیاید تا امثال آقای ترامپ هوس انجام این غلط کاری ها را نکنند./۹۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات