۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۵۲۰۲۱۸
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

قم یکی از مهم‌ترین اهداف گرو‌ه‌های تکفیری وهابی است

جمالی با اشاره به مسایل امنیتی در سطح استان قم، گفت: شهر قم یکی از مهم‌ترین اهداف گروه‌های تکفیری وهابی است اما به واسطه وفاقی که در میان مسؤولان امنیتی و قضایی استان قم وجود دارد، مردم این استان در امنیت کامل به کار و زندگی خود مشغول هستند.
احد جمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، احد جمالی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، امروز در نشست‌خبری که به مناسبت هفته دولت با اصحاب رسانه در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با بیان این که مسأله انتخابات شاه‌بیت مسایل سیاسی استانداری است، اظهار داشت:‌ انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا دو انتخابات مهم در سال جاری بود به همین علت استانداری تمام تلاش خود را برای برگزاری مناسب آن انجام داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به مسایل امنیتی در سطح استان قم، ابراز داشت: شهر قم یکی از مهم‌ترین اهداف گروه‌های تکفیری وهابی است اما به واسطه وفاقی که در میان مسؤولان امنیتی و قضایی استان قم وجود دارد، مردم این استان در امنیت کامل به کار و زندگی خود مشغول هستند.

وی خاطرنشان کرد: در طول سال مراسم‌های متعددی در شهر قم برگزار می‌شود و مردم از سراسر کشور برای حضور در این مراسم‌ها به این شهر مسافرت می‌کنند اما تدابیر امنیتی مناسب مانع از اقدامات تروریستی در این شهر شده است.

جمالی با اشاره به اقدامات دولت در زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان در استان قم، گفت: پارک علم و فناوری قم در چند سال اخیر پیشرفت قابل توجهی به دست آورده است به طوری که یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان این استان حضور چشم‌گیری در نمایشگاه ملی شرکت‌های دانش‌بنیان داشته است.

وی با تأکید به ارتباط مناسب استانداری با احزاب سیاسی مختلف آن را کم‌نظیر ارزیابی و تصریح کرد: استانداری بیش از پنج نشست با احزاب مختلف داشته است که خروجی آن بسیار مثبت بوده است از این رو امیدواریم با برگزاری نشست‌های بیشتری روابط استانداری با این احزاب نسبت به گذشته گسترش یابد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اقدامات دولت یازدهم در قم، ابراز داشت: امیدواریم سیاست‌های دولت دوازدهم بتواند از قم به عنوان یک استان پیشگام در رسیدن به اهداف بهره‌گیری کند./878/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات