۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۴۷۲۵۱۲
در پی اهانت نشریه ای در دانشگاه مازندران به امام راحل؛

امام جمعه بابلسر خواستار برخورد با عوامل نشریه بامداد شد

حجت الاسلام قلی پور در واکنش به مقاله توهین‌آمیز علیه امام راحل در دانشگاه مازندران، گفت: اگر مسؤولان با عوامل این اهانت ظرف 24 ساعت برخورد نکنند اجتماع بزرگ مردمی را برپا می کنیم
امام جمعه بابلسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابلسر، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور امام جمعه بابلسر امروز در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان انقلاب اسلامی ایران را سبب تجلی شکوه و عظمت ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران در کنار حیات مجدد به اسلام و حضور در صحنه اجتماعی و سیاسی برای اداره امور جامعه است و این مساله شکوه مجدد ایران را سبب شد.

وی بر اهتمام همه مسؤولان بر اجرای برنامه های متناسب برای دهه فجر تاکید کرد و افزود: باید با برنامه ریزی مناسب و منسجم در این شهرستان شاهد برنامه هایی بدون موازی کاری باشیم زیرا مسؤولیت ما به برکت انقلاب اسلامی است.

استاد حوزه علمیه با انتقاد شدید از چاپ مقاله ای اهانت آمیز در یک نشریه داخلی در دانشگاه مازندران، خاطرنشان کرد: در آستانه سالروز درج مقاله ای اهانت آمیز در روزنامه اطلاعات در دی ماه سال 56، این بار یک نشریه داخلی در دانشگاه مازندران اقدام به اهانت مجدد به ساحت امام راحل کرد.

وی ادامه داد: این مساله به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و باید به شدت با عوامل این کار برخورد شود.

حجت الاسلام قلی پور با تاکید بر این مطلب که مسلما همزمانی این اهانت با سالروز اهانت روزنامه اطلاعات به امام راحل بدون دلیل نیست، گفت: مردم قم به خاطر این اهانت در دوران طاغوت به پا خواستند و شعله انقلاب را در کشور برافروختند و اگر با عوامل این کار برخورد نشود، اجتماع بزرگ مردمی را به راه خواهیم انداخت.

وی افزود: این اهانت به قصد و غرض سیاسی اتفاق افتاده است و مردم ما تحمل این جسارت را ندارند.

مسؤول شورای فرهنگ عمومی بابلسر با انتقاد از کوتاهی مسؤولان فرهنگی در دانشگاه مازندران، اظهار داشت: مگر مسؤولان دانشگاه مازندران و به ویژه امور فرهنگی این دانشگاه در خواب به سر می برند که این نشریه اقدام به اهانت به ساحت امام راحل می کند؟

حجت الاسلام قلی پور با تعیین ضرب العجل 24 ساعته برای روشن شدن ابعاد این مساله، تاکید کرد: باید از سوی مدیریت دانشگاه مازندران به توهین نشریه بامداد پاسخ داده شود و اگر نه مردم و روحانیت برای دفاع از ساحت امام راحل اجتماع بزرگ مردمی را در این دانشگاه به راه خواهند انداخت.

وی در ادامه بر برنامه ریزی برای راهپیمایی باشکوه 22 بهمن و خدمات رسانی رایگان درمانی در ایام 22 بهمن در شهرستان بابلسر تاکید کرد و گفت: حلاوت انقلاب با برنامه های جذاب در این شهرستان باید به کام مردم بنشیند و خدمات انقلاب برای مردم تشریح شود./202/1317/ب1

ارسال نظرات