۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۴۴۹۳۰۱

تجلیل بنیاد شهید از خانواده شهدای فاجعه منا در قم

سردار هاشمی به مناسبت نخستین سالگرد فاجعه منا از خانواده شهدای این واقعه اسف‌‌بار تجلیل کرد و پیام قاطعانه مقام معظم رهبری در آن زمان را الهام بخش و مرهمی بر دل مردم مصیبت دیده ایران خواند.
تجلیل از خانواده شهدای منا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری‌رسا در قم، عصر یک‌شنبه مراسم پرفیض دعای عرفه در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار شد.

قبل از برگزاری این مراسم سردار سید جواد هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با تجلیل از خانواده شهیدان فاجعه منا این واقعه را اسف‌بار توصیف کرد و ابراز داشت: پیام قاطعانه مقام معظم رهبری پس از حادثه منا الهام بخش و مرهمی بر دل مردم مصیبت دیده ایران بود.

سردار هاشمی ریشه آل‌سعود را وهابی، تکفیری و سلفی خواند و اظهار داشت: به عقیده حکومت بیابانی سعودی‌ها هر کسی همراه با عقاید و باورهای آنها نباشد، ریختن خونش مباح است لیکن ملت فهیم ایران امروز در سراسر کشور علاوه بر برائت از مشرکین،‌ فریاد مرگ‌ بر حکام آل سعود نیز سرخواهند داد.

شایان ذکر است در این مراسم از خانواده‌ شهیدان آیت الله محمد رضا مؤیدزاده، علی کمارلو، حسن فهیمی، نصرت‌اله واحدی، علی زرگریان و مهدی خادم دزفولی تجلیل شد. /878/پ203/ی

ارسال نظرات