۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۲۸۵۵۳۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تقویت تعاونی‌ها نقش بسزایی در رهایی از وابستگی اقتصادی دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر تقویت تعاونی‌ها، گفت: تقویت تعاونی‌ها نقش بسزایی در رهایی از وابستگی اقتصادی دارد و همین امر سبب رشد اقتصاد مقاومتی و توانمندشدن ظرفیت‌های داخلی می‌شود.
نماينده ولي فقيه ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌ فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در جمع کارکنان تعاونی استان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در رابطه با تعاون، گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب چراغ راه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با تأکید بر تقویت تعاونی‌ها افزود: بهترین راهبرد برای تقویت اشتغال در جامعه تقویت تعاونی ها است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که تعاونی‌ها نقشی بی بدیلی در خودباوری و استفاده از ظرفیت‌های داخلی دارند، عنوان داشت: تقویت و توسعه تعاونی ها در جهت تقویت اشتغال و اقتصاد جامعه باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با بیان این‌که تقویت تعاونی ها در اقتصاد و رهایی از وابستگی امری ضروری است، خاطرنشان کرد: جلب سرمایه‌گذار باید در جهت تقویت تعاونی‌ها در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید به بررسی نقش تعاون در اقتصاد مقاومتی توجه داشته و به آن بیشتر اهمیت دهد.

 

بهترین راه جلوگیری از تبعیض اقتصادی با کمک به تعاونی‌ها صورت می گیرد

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تعاون را از منظر اخلاقی یک تعهد و پیمان دانست و خاطرنشان کرد: بهترین راه جلوگیری از تبعیض اقتصادی با کمک به تعاونی‌ها صورت می گیرد.

 

وی با بررسی منظرهای گوناگون تعاون افزود: در تعاونی‌ها افراد در کنار هم، از توان همدیگر استفاده می‌کنند، این توان مشترک در جلب سرمایه گذار نیز موفق است.

 

امام جمعه خرم آباد نبود روحیه کار جمعی، عداوت و دشمنی را از مهم ترین موانع سد راه تعاون بیان کرد و گفت: انتظار می رود برای برداشتن موانع به فرهنگ تعاون توجه ویژه شود.

 

وی تأکید کرد: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی باید سیاست تبلیغی و ترویجی در جهت تقویت فرهنگ تعاون و همچنین اقتصاد جامعه به کار گیرد./9459/202/ب2

ارسال نظرات