۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۲۳۹۴۵۳
در قم افتتاح شد؛

نمایشگاه عکس نماز و نیایش به روایت دوربین

خبرگزاری رسا - ششمین دوره بخش عکس جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین با حضور رییس انجمن سینمایی جوان ایران در قم افتتاح شد.
نمايشگاه عکس

به گزارش خبرگزاری رسا، ششمین دوره بخش عکس جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین امروز با حضور حبیب ایل‌بیگی، رییس انجمن سینمایی جوان ایران و فرید فرخنده‌کیش معاون امور استان‌های انجمن سینمای جوان ایران افتتاح شد.

 

براساس این گزارش، 915 قطعه عکس به دبیرخانه ششمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین رسیده است که از این میان تعداد 42 قطعه عکس به بخش داوری جشنواره راه پیدا کرده است که عکس‌های مهدی بخشی سورکی و مهدی مریزاد نیز که از عکاسان قمی هستند به این بخش راه‌ یافته است.

 

هیئت داوران بخش عکس ششمین دوره جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین به عکس اول تندیس جشنواره و مبلغ 15 میلیون ریال، به عکس دوم دیپلم افتخار و مبلغ 12 میلیون ریال، به عکس سوم لوح تقدیر و مبلغ 10 میلیون ریال اهدا خواهند کرد و هیئت داوران حداکثر دو دیپلم افتخار و یا لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی پنج میلیون ریال را به عکاسان خواهند کرد.

 

ششمین دوره جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین در قالب عکس، فیلم و فیلم‌نامه از 15 تا 18 دی‌ ماه در قم برگزار می‌شود./920/د102/ی

ارسال نظرات