۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۱۸۸۷۰۴
امام جمعه ایلام:

توهین روزنامه بهار هجمه به اعتقادات و باورهای دینی مردم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ایلام، گفت: توهین روزنامه بهار به ساحت قدسی امامت و ولایت، یکی از مصادیق بارز حرمت‌شکنی، هجمه به اعتقادات و باورهای عمیق دینی مردم ولایت‌مدار ایران است.
حجت الاسلام والمسلمين لطفي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین لطفی، امام جمعه ایلام در جمع نمازگزارن ایلامی، با بیان این که متأسفانه توهین به مقدسات دینی داستان غم‌انگیزی است که در دوران حاکمیت اصلاح‌طلبان شروع شده است، افزود: این توهین ترفند جدید طراحان اصلی فتنه 88 برای ایجاد فتنه جدید در کشور است.


وی، با اشاره به این که اهانت به مقدسات اسلامی به ویژه معارف تشیع یک پروژه آمریکایی و صهیونیستی است، تصریح کرد: بلاتردید این امر در راستای جلوگیری از تاثیرگذاری معارف اهل بیت(ع) در بیداری اسلامی و مقابله با نظام مقدس اسلامی که ام القرای جهان اسلام و کانون اصلی بیداری اسلامی و اردوگاه مبارزه با استکبار جهانی بوده، انجام شده است.


امام جمعه ایلام، در ادامه از مردم خواست با هوشیاری کامل نقشه طراحان اصلی فتنه88 که با ترفندهای جدید و شعار حمایت از دولت تدبیر و امید درصدد نفوذ در بدنه مدیریت کشور هستند و می خواهند با انتقام گیری از رهبری و مردم شکست مفتضحانه که ازسوی مردم در حماسه 9 دی متحمل شدند را جبران کنند خنثی نمایند.


حجت الاسلام والمسلمین لطفی، همچنین با اشاره به نزدیک شدن یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش آموز و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران همچون گذشته با شرکت در راهپیمایی 13 آبان نشان خواهند داد که با هیچ ترفند و توطئه ای از سوی استکبار جهانی و نظام سلطه از ارزش های اسلامی و آرمان های امام راحل دست نخواهند کشید./916/د102/ب

ارسال نظرات