۲۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۹۸۵۶۴
آیت الله شبستری:

قوه قضائیه در محاکمه سران فتنه تعلل نکند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: حرکت سران فتنه نشان از بی‌عقلی و بی‌خردی آنان و دست‌آویز شدن در دست آمریکا دارد.
آيت الله محسن مجتهد شبستري امام جمعه تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در خطبه‌ های نماز جمعه تبریز با اشاره به حماقت فتنه گران در روزهای گذشته اظهار داشت: فتنه گران 25 بهمن با نهایت بی شرمی و بدون توجه به خروش ملت ایران در 22 بهمن دست به اقداماتی زدند که خود را مضحکه خاص و عام کردند.

وی خاطر نشان کرد: حرکت فتنه‌گران در 25 بهمن دستاوردی برای آنان نداشت، اما موجب خشنودی دشمنان نظام تلاش رسانه های بیگانه برای انحراف افکار عمومی جهان از قیام ملت های عربی شد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه فتنه گران با شعار حمایت از مردم مصر به صحنه آمدند، گفت: حرکت سران فتنه نشان از بی‌عقلی و بی‌خردی آنان و دست‌آویز شدن در دست آمریکا دارد، چرا که حادثه 25 بهمن ثابت کرد که دستور حرکت از سوی آمریکا آمده بود.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه سران فتنه بازیچه و غلام حلقه به گوش استعمار شده ‌اند، تصریح کرد: اگر برخورد با فتنه ‌گران در گذشته با قاطعیت صورت می‌گرفت، امروز این حادثه پس از شیرینی حماسه 22 بهمن به وجود نمی‌آمد، صبر و تحمل ملت ایران از فتنه‌گران به سر آمده و دستگاه قضایی باید هر چه سریع ‌تر آنان را دستگیر و محاکمه کند.

وی خطاب به دستگاه قضایی و مسؤولان تاکید کرد: بنده به نمایندگی از مردم آذربایجان و تبریز هشدار می‌دهم اگر این بار نیز برخورد قاطع صورت نگیرد، مردم آذربایجان خود مستقیماً با اذن رهبری وارد صحنه خواهند شد و کار سران فتنه را یکسره خواهند کرد.

آیت الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز قیام تاریخی 29 بهمن مردم تبریز اظهار داشت: بازخوانی قیام مردم تبریز در سال 56 نشان می دهد، که نقش و رهبری روحانیت در این حرکت اسلامی برجسته و مهم بود و موجب تسریع در پیروزی انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه تبریز با اشاره به دیدار بیش از 4 هزار نفر از مردم تبریز با رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: حضرت آیت الله خامنه ای در آستانه 29 بهمن بار دیگر بر نقش مهم مردم تبریز و آذربایجان در تحولات منطقه ای تاکید کردند./935/پ202/ج
ارسال نظرات