۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۹۸۱۲۱
استاندار آذربایجان شرقی:

اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها گام مهمی در تحقق عدالت اجتماعی است

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان شرقی گفت: با اجرایی‌شدن‌ طرح هدفمند کردن یارانه ها الگوی مصرف مردم به سوی صرفه‌جویی و استفاده بهینه از منابع انرژی سوق یافته است و آمارها نشان‌دهنده کاهش مصرف در حوزه انرژی است.
بيگي   استاندار آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب،احمدعلیرضا بیگی، استاندار آذربایجان شرقی، در حاشیه افتتاح چند طرح عمرانی در شهرستان سراب گفت: منشأ انقلاب های مردم تونس و مصر به انقلاب اسلامی ایران برمی گردد.

وی افزود: پیروزی خواست و اراده مردم و فرار سردمداران وابسته این دوکشور باید درس عبرتی برای تمام حکومت های وابسته و غیرمستقل باشد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها گامی مهم در برقراری عدالت اجتماعی در کشور است، اظهار داشت: با اجرایی شدن این طرح الگوی مصرف مردم به سوی صرفه‌جویی و استفاده بهینه از منابع انرژی سوق یافته است و آمارها نشان دهنده کاهش مصرف در حوزه انرژی است.

بیگی با تأکید بر اراده و عزم دولت در رسیدگی به روستاها و نقاط محروم کشور تصریح کرد: از محل منابع حاصل از اجرای طرح هدفمندکردن یارانه ها در جهت خدمت رسانی و انجام کارهای عمرانی در روستاها استفاده خواهدشد.

استاندار آذربایجان شرقی ایجاد امکانات و فراهم آوردن زمینه رفاه و آسایش برای روستاها را زمینه ساز جلوگیری از مهاجرت آنها به کلان شهرها دانست و ابراز داشت: مشارکت فعالانه روستائیان در طرح های عمرانی نشان دهنده علاقه‌مندی آنها به ادامه زندگی در محل سکونت‌شان است.

بیگی همچنین با دعوت از سرمایه‌گذاران برای شکوفا‌کردن استعدادها و ظرفیت‌های توسعه استان از طریق مشارکت در سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی و صنعتی خاطرنشان کرد: ایجاد و توسعه فرصت‌های شغلی سبب کاهش فساد اجتماعی نیز می‌شود.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان‌، شروع و افتتاح طرح‌های عمرانی در روزهای بافضلیت فجر را در جمهوری اسلامی نشان از حاکم‌بودن معنویت در خدمت‌رسانی نظام اسلامی به مردم دانست./949/پ203/س
ارسال نظرات