۲۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۹۷۹۳۸
امام جمعه اصفهان:

شکست دولت مصر به معنای نزدیک شدن فروپاشی رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اصفهان با اشاره به آغاز بیداری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی، گفت: با شکست دست‌نشانده غرب در مصر، حرکت رژیم صهیونیستی به سمت فروپاشی سرعت می یابد.
1/ آيت الله سيد يوسف طباطبايي امام جمعه اصفهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه بیست و دوم بهمن‌‌ گفت: امسال شاهد جلوه‌های صدور انقلاب در مصر و دیگر کشور های عربی هستیم.

وی ادامه داد: امیدواریم در این ایام با پیروزی مردم مصر، حکومت انسان های پلید و نامبارکی همچون مبارک سرنگون شود.

امام جمعه اصفهان با اشاره به جنایات مبارک در منع غذارسانی به مردم غزه، خاطر نشان کرد: اگر دولت مصر سرنگون شود، اسرائیل یکی دیگر از پایه ها مثلث حمایت خود را از دست می دهد.

وی ابراز داشت: ایران دوره پهلوی، مصر و عربستان سه ضلع مثلت شوم حمایت از اسرائیل در کشورهای اسلامی بودند که با پیروزی انقلاب این رژیم صهیونیستی اولین ضربه را خورد و نتوانست جان تازه ای بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ابراز داشت: بر خلاف آنچه دشمن می خواست در خاورمیانه محقق شود، امروز خاورمیانه به سمت اسلام در حال شکل گیری است.

وی با اشاره به شرکت بی سابقه مردم اصفهان در راهپیمایی بیست و دوم بهمن گفت: در طول این سال‌هایی که در اصفهان بودم جمعیتی به این گستردگی در راهپیمایی ها ندیده بودم.

امام جمعه اصفهان خوشحالی مردم ایران از مشاهده آثار انقلاب در جهان اسلام را از علل حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی امروز عنوان کرد و افزود: افزایش بصیرت مردم از دیگر علل شرکت گسترده مردم است.

وی تصریح کرد: هر چند مردم مصر فاقد رهبری الهی همچون امام هستند، ولی امیدواریم با بصیرت بیشتر دست بیگانگان را از کشور خود کوتاه کنند.

وی با اشاره به توطئه های گوناگون دشمن در سی و دو سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ابراز داشت: ملت و دولت ما در مراحل مختلف این تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد که منجر به شدت گرفتن غیظ دشمن شد.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به دستاوردهای مختلف نظام اسلامی در زمینه های پزشکی و صنعتی، بیان داشت: در رژیم گذشته، کوچک ترین بیماری را برای درمان به خارج می فرستادند؛ اما در نظام اسلامی نه تنها در پزشکی رشد چشمگیری داشته‌ایم؛ بلکه در زمینه دارویی هم تولیداتی داریم که غیر قابل باور برای ما و دیگران است.

وی رشد صنایع دفاعی را از دیگر دستاوردهای نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: در حال حاضر همه تجهیزات دفاعی کشور در عرصه‌های زمینی، دریایی و هوایی به دست متخصصان داخلی ساخته می شود.

امام جمعه اصفهان موفقیت‌های نظام در رشته‌هایی چون، شبیه سازی، نانوتکنولوژی، هسته ای، سلول های بنیادین را عامل تحیر جهانیان دانست و اظهار داشت: سی و دو سال پیش خودمان هم باور نمی کردیم که به این مراحل برسیم.

وی موفقیت های بخش کشاورزی را از دیگر دستاوردهای نظام اسلامی دانست و گفت: این موفقیت ها در حالی است که تخم مرغ و پرتغال ما در زمان شاه از اسرائیل وارد می شد.

امام جمعه اصفهان بیان داشت: تا دو سال آینده همه روستا‌های اصفهان گاز رسانی می شود.

وی آبرسانی به بیش از 50 هزار روستا، 48 میلیون تلفن ثابت و دیگر موفقیت ها به دست آمده در زمینه های خدماتی را نشان دهنده بی تفاوتی دولت به تهدیدات خارجی دانست و افزود: حرکت رو به پیشرفت ایران اسلامی روز به روز سرعت می یابد./965/پ202/س
ارسال نظرات