۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۹۵۱۱۵
نماینده ولی فقیه در کردستان:

استکبار جهانی دشمن مشترک شیعه و سنی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده جدید ولی فقیه در استان کردستان، استکبار جهانی و گروهای معاندی همچون پژاک را دشمن مشترک مردم شیعه و سنی منطقه کردستان دانست.
ديدار نماينده جديد ولي فقيه در استان کردستان با آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی نماینده جدید ولی فقیه در استان کردستان، روز شنبه در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، با اشاره به انتصاب خود از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان کردستان، به تشریح وضعیت این منطقه کشور پرداخت.

وی با بیان اینکه در استان کردستان مسائل مختلف و حساسیت های ویژه ای وجود دارد، ابراز داشت: مردم اهل سنت این منطقه نیز ارادت ویژه ای نسبت به اهل بیت(ع) دارند.

نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد: امیدواریم با برنامه ریزی مناسب و گسترش حوزه های علمیه و حضور روحانیان فاضل و متعهد بتوانیم معارف اهل بیت(ع) را ترویج کنیم.

وی استکبار جهانی را دشمن مشترک شیعه و سنی دانست و تاکید کرد: در این منطقه حساس کشور از سویی گروه های معاند همچون پژاک که سر در آخور استکبار جهانی دارند دشمن مشترک شیعه و سنی به حساب می آیند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی ابراز داشت: از سویی دیگرگروه های سلفی دشمن مشترک مردم این منطقه هستند.

وی تاکید کرد: رویکرد این گونه جریان ها فرهنگی است و از این رو مسؤولیت ما در مقابله با این گونه جریانات بسیار سنگین است و باید برای مقابله با توطئه های دشمنان با تمام توان به میدان بیائیم و به صورت هماهنگ عمل کنیم. /924/پ202/ص
ارسال نظرات