۱۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۹۲۱۳۱
رییس مجلس شورای اسلامی؛

موج بیداری اسلامی دشمنان را وادار به ترور کرده است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس شورای اسلامی در جمع مبلغان دینی گفت: دشمنان به واسطه نفوذ و موج بیداری اسلامی که نظام اسلامی ما به وجود آورده است از تحریم ها نا امید شده و دست به این اقدامات می زنند.
دکتر علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي دکتر علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، در گردهمایی بزرگ مبلغان که صبح امروز در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه با حضور مبلغان اعزامی در ماه محرم الحرام برگزار شد، در پاسخ به یکی از مبلغان در خصوص حفاظت از دانشمندان کشور گفت: دشمنان با جاسوسی از اطلاعات و استفاده از ابزار پیچیده اطلاعاتی دانشمندان هسته ای ما را شناسایی و ترور کرده اند و ما هیچگاه اطلاعات دانشمندانمان را در اختیار دشمنان قرار نداده ایم.

وی در ادامه با اشاره به این که غرب از تحریم ها ناامید شده و رو به گزینه ترور آورده است، افزود: مسأله هسته ای جمهوری اسلامی یک مسأله پیچیده و بغرنج نیست، بلکه دشمنان به واسطه نفوذ و موج بیداری اسلامی که نظام اسلامی ما به وجود آورده است نگرانند و دست به این اقدامات می زنند.

لاریجانی اظهار داشت: دشمنان از نفوذ و قدرت جمهوری اسلامی در منطقه نگران هستند و به دلیل این که نمی توانند آن را بیان کنند، یک روز بحث حقوق بشر، یک روز بحث دموکراسی، آزادی بیان یا مسائلی مانند آن را دنبال می کنند و سعی می کنند با طرح این مسائل بر جمهوری اسلامی فشار وارد کنند.

وی خاطر نشان کرد: لازم است همه نیروهای امنیتی کشور با دقت این امر را خنثی کرده و از جان دانشمندان کشور حفاظت کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما مفتخریم که در مسأله انرژی هسته ای روی پای خود ایستاده ایم، دستاوردهای هسته ای نظام جمهوری اسلامی نتیجه 25 سال مجاهدت و صبر دانشمندان و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

وی تأکید کرد: ما مفتخریم که با تقدیم 250000 شهید انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ کرده ایم؛ ما مفتخریم که حزب الله لبنان آنچنان ضربه ای بر دهان رژیم صهیونیستی زد و به شصت سال یاوه گویی آنان پاسخ گفت و همه این ها نتیجه  آشنایی با اسلام و مکتب تشیع است.

لاریجانی ابراز داشت: وقتی اوباما سر کار آمد، می خواست چهره متفاوتی از خود نشان بدهد، به طوری که عده ای شیفته رفتار او شدند، اما رهبر معظم انقلاب اسلامی با روشن بینی و تدبیر خود فرمودند این دستی چدنی است که دستکش مخملی پوشیده است.

وی با اشاره به تأثیرگذاری ایران در منطقه گفت: تفاوت دولت جمهوری اسلامی ایران با دولت های دیگر منطقه در این است که دولت ما با هدایت ها و تدابیر مقام معظم رهبری جرأت مقابله و ایستادن در مقابل غرب را دارد.

قابل ذکر است، یکی از مبلغان در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سخن امام راحل(ره) که «بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود» از وی پرسیده بود چرا نام دانشمندان هسته ای ایران در اختیار آژانس انرژی هسته ای قرار گرفته و با این کار جان این دانشمندان به خطر افتاده است./919/پ201/ج

ارسال نظرات