۰۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۹۱۸۸۲
نماینده مردم ماهشهر در مجلس:

تبعیت از ولایت فقیه مهم ترین شاخصه عاشورایی بودن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی تبعیت از ولایت فقیه را مهم ترین شاخصه عاشورایی بودن دانست و خواستار تبلیغ مسأله عظیم عاشورا با بهره گیری از شیوه های نوین برای نسل جوان شد.
تبعیت از ولایت فقیه مهم ترین شاخصه عاشورایی بودن است
خلیل حیات مقدم، نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مهم ترین شاخصه عاشورایی بودن را تبعیت از ولایت فقیه خواند و ابراز داشت: با توجه به این که رهبر جامعه اسلامی آگاه ترین فرد به اوضاع زمان خویش است؛ بنابراین اطاعت پذیری از رهنمودها و فرامین ولایت فقیه مهم ترین شاخصه عاشورایی و عنصر مقابله با استکبار است.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی عاشورا را درس مردانگی و ایثار خواند و بیان داشت: عظمت واقعه عاشورا سبب شده تا بسیاری از اندیشمندان مسیحی، یهودی آزادگی امام حسین(ع) را سرمشق خود قرار داده اند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان این که اباعبدالله الحسین(ع) عشق و علاقه آزادگان دنیا است، اظهار داشت: نشر برخی از کتاب ها در وصف امام حسین(ع) از سوی کشورهای غیر اسلامی بیان کننده عمق نفوذ مکتب اهل بیت(ع) در جهان است.

وی فتنه را از عوامل ایجاد واقعه عاشورا دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به این که مسأله فتنه در ادوار مختلف از سوی مستکبران وجود داشته است؛ از این رو تنها راه مقابله با این مسأله در عصر کنونی هوشیاری و پیروی از ولایت فقیه است.

حیات مقدم در پایان به تبلیغ مسأله عظیم عاشورا برای نسل جوان تأکید کرد و گفت: باید رویکردهای تبلیغی را از سنتی به نوین تغییر داد که استفاده از ابزارهای جدید مانند تهیه سریال ها و فیلم های مبتنی بر واقعیت های عاشورا بسیار مهم است./945/ت303/ص



ارسال نظرات