۰۸ آذر ۱۳۸۹ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۹۱۸۵۴
در مشهد مقدس؛

110فرمانده حوزه های مقاومت طلاب و روحانیان آموزش های مهارتی و مدیریتی را فرا می گیرند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول آموزش سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور، از برگزاری دوره آموزشی و مهارتی ویژه فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج طلاب و روحانیون کشور خبر داد.
110فرمانده حوزه های مقاومت طلاب و روحانیان آموزش های مهارتی و مدیریتی را فرا می گیرند
جواد جانثاری مسؤول آموزش سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری یک دوره آموزشی ویژه فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج طلاب و روحانیان کشور خبر داد.

جانثاری با بیان اینکه این دوره آموزشی در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد بیان داشت: این دوره آموزشی در راستای آموزش فرماندهان پایگاه های بسیج طلاب و روحانیان کشور و ارتقا مهارت و توان مدیریتی آنان به مدت یک هفته در شهر مشهد برگزار خواهد شد.

مسؤول آموزش سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور تصریح کرد: در این دوره آموزشی حدود 110 نفر از فرماندهان پایگاه های بسیج طلاب و روحانیان سراسر کشور، مهارت های تخصصی و مدیریتی را فرا می گیرند.

وی با تشریح اهداف برگزاری این دوره آموزشی ادامه داد: این دوره در راستای بصیرت افزایی و افزایش توان مدیریتی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج طلاب و روحانیان سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مسؤول آموزش سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور بیان داشت: این دوره آموزشی از تاریخ 27 آذرماه تا دوم دیماه به مدت یک هفته در هتل نخل مشهد مقدس برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این اردوی علمی و آموزشی، برنامه های فرهنگی نیز برای شرکت کنندگان در این دوره تدارک دیده شده است که امیدواریم این اردو در افزایش سطح مهارت و ارتقا بصیرت فرماندهان مؤثر باشد. /924/ت303/ص
ارسال نظرات