۰۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۹۱۸۳۹
با همکاری مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم؛

جشنواره بزرگ وبلاگ نویسی مهدویت برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان سیستان و بلوچستان از برگزاری جشنواره بزرگ وبلاگ نویسی مهدویت با همکاری مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم خبر داد‌.
جشنواره وبلاگ نويسي مهدويت
حبیب لک زایی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان سیستان و بلوچستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، اظهار داشت: جشنواره سراسری وبلاگ نویسی مهدویت از سوی بنیاد فرهنگی مهدی موعود‌(عج‌) و با همکاری مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.

وی‌ افزود: این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج سیره و فرهنگ منور مهدوی، جریان‌سازی فرهنگ دینی در میان مخاطبان اینترنتی، معرفی وبلاگ‌های نمونه به وبلاگ‌نویسان و ایجاد رقابت برای ایجاد وبلاگ‌های مفید‌تر برگزار می‌شود.

لکزایی‌ اعلام کرد: جشـنواره بزرگ وبلاگ‌نویسـی مهدویت در سه بخش ادبی شامل شعر، متون ادبی، داستان کوتاه؛ هنری شامل پوستر، طرح، عکس و مقالات شامل آخرالزمان، غرب و مهدویت، فرهنگ انتظار، حکومت در زمان غیبت، مدعیان دروغین و همچنین وبلاگ‌های ترکیبی در برگیرنده مجموعه‌ای از موارد یادشده برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در یک یا چند بخش شرکت کنند.

وی‌ ملاک‌های ارزیابی در این جشنواره را قالب وبلاگ، تنوع در مطالب، محتوای پست‌های وبلاگ و نیز رعایت موازین ادبی و هنری عنوان کرد.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان سیستان و بلوچستان، با اعلام این‌که همه دارندگان وبلاگ‌های مهدوی یا مذهبی با حداقل هشت پست مهدوی می‌توانند در آن شرکت کنند، اظهار داشت: علاقه‌مندان برای ایجاد وبلاگ و یا به روز رسانی آن تا پایان دی ماه سال جاری فرصت دارند که به نشانیhttp://jashnvareh.mahdiblog.com و www.mahdiblog.com مراجعه کرده و با تکمیل فرم نام‌نویسی، نشانی وبلاگ مهدوی خود را اعلام کنند.

وی‌ همچنین با اشاره به این‌که‌ زمان اعلام نتایج مسابقه و نیز تقدیر از نفرات برتر 24 بهمن ماه سال‌جاری مصادف با سالروز آغاز امامت امام زمان‌(عج) است، افزود: جوایز برگزیدگان این جشنواره شامل کمک هزینه سفرهای زیارتی، سکه بهار آزادی و جوایز نفیس دیگر است.

‌لکزایی خاطر‌نشان کرد: از فرهیختگان، محققان، پژوهشگران و جوانان استان و همه علاقه‌مندان دعوت به‌عمل می آید تا با شرکت در این جشنواره زمینه عرضه هر چه بیشتر معارف صحیح مهدوی در فضای سایبر را فراهم آورند‌./940/ت302/س
ارسال نظرات