۰۷ آذر ۱۳۸۹ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۹۱۶۲۱

مسابقات فوتسال طلاب قم با قهرمانی تیم محبان آل یاسین پایان یافت

خبرگزاری رسا ـ مسابقات فوتسال طلاب مدارس علمیه قم( جام بسیج) با قهرمانی تیم محبان آل یاسین پایان یافت.
مسابقات فوتسال طلاب بسيجي در قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رقابت های فوتسال مدارس علمیه شهر مقدس قم که با عنوان جام بسیج برگزار شد، پس از برگزاری مراحل مختلف در مرحله نهایی پیگیری شد.

بر اساس این گزارش، در بازی پایانی این مسابقات که شب گذشته و با حضور طلاب و روحانیان و شماری از مسؤولان تیپ مستقل رزمی تبلیغی مستقل امام صادق(ع) در سالن ورزشی این تیپ برگزار شد، دو تیم محبان آل یاسین و شهید فلاح به مصاف هم رفتند که این دیدار در وقت های قانونی و اضافه به تساوی 2ـ2 به اتمام رسید.

در ضربات پنالتی نیز تیم محبان آل یاسین بهتر از تیم شهید فلاح کار کرد و موفق شد حریف خود را از پیش رو بردارد و به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

پیش از این دیدار نیز دو تیم بقیه الله و فدائیان رهبر برای کسب عنوان سومی این بازیها به مصاف یکدیگر رفتند که رقابت این دو تیم را تیم بقیه الله با نتیجه 1ـ2 از حریف خود برد و موفق به کسب عنوان سومی رقابت های فوتسال طلاب مدارس علمیه قم شد.

در پایان این رقابت ها و در مراسمی با حضور جانشین فرمانده تیپ رزمی تبلیغی 83 امام صادق(ع) و شماری از فرماندهان این تیپ به سه تیم برتر این رقابت ها، افزون بر کاپ قهرمانی، جوایزی اهدا شد.

گفتنی است، در این دوره از مسابقات ورزشی، 530 ورزشکار در قالب 53 تیم از مدارس علمیه شهر مقدس قم در قالب 8 گروه با هم به رقابت پرداختند. /924/پ202/ص
ارسال نظرات