۲۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۹۰۷۲۶
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

پروژه اسلام هراسی ناشی از ناتوانی غرب در مقابل قدرت جهانی اسلام است

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این که دشمنان نسبت به استقبال ملت ها از تفکر اسلامی و شیعی هراس دارند، گفت: پروژه اسلام هراسی غرب نیز به دلیل ناتوانی آنها در مقابل قدرت و منطق عظیم اسلام است.
سيد رمضان شجاعي، نماينده مردم ساري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سید رمضان شجاعی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، امروز در مراسم آغاز به کار ششمین جشنواره سراسری آواها و نغمه های آسمانی که به میزبانی مازندران در ساری در حال برگزاری است، عزت و عظمت جوامع اسلامی را به برکت وجود مساجد دانست و گفت: مسجد به عنوان پایگاه نشر و گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) در طول تاریخ همواره مورد توجه بوده است.

وی نماز، اذان و مسجد را پرچم دین مبین اسلام دانست و افزود: مساجد بهترین پایگاه برای ترویج احکام اسلامی در جامعه است و به همین خاطر همواره دارای عظمت و شکوه بسیاری بوده است.

شجاعی با اشاره به گسترش فرهنگ ناب محمدی(ص) در دنیا، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی از استقبال ملت های دنیا از تفکر اسلامی و شیعی هراس دارند و پروژه اسلام هراسی غرب نیز به دلیل ناتوانی آنها در مقابل قدرت و منطق عظیم اسلام است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای در ادامه سخنان خود با اشاره به این که گفتمان انقلاب اسلامی امروز از مرزهای جغرافیایی نیز فراتر رفته است، بیان داشت: انقلاب اسلامی خواب راحت را از دشمنان گرفت و پنجه در پنجه آنها انداخته است.

وی جهموری اسلامی را بزرگترین قدرت عقیدتی جهان دانست و خاطرنشان کرد: امروز قدرت عقیدتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر قدرت های سیاسی، اقتصادی و نظامی دنیا پیروز است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی را به برکت عجین شدن افکار و اندیشه های پاک نسل جوان در مساجد دانست و ادامه داد: امروز بسیاری از کشورهای قدرتمند دنیا در مقابل ایران اسلامی حرفی برای گفتن ندارند.

شجاعی  همچنین به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص که مساجد باید مظهر زیبایی باشند، گفت: باید زمینه جذب بیشتر جوانان به سوی مساجد بیشتر فراهم شود.

عضو کمیسیون فرهنگی ایجاد جاذبه در مکان های دینی را ضروری دانست و بیان داشت: اگر جاذبه های لازم در مکان هایی نظیر مساجد بیشتر شود به طور یقین حضور نسل جوان نیز افزایش خواهد یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری جشنوارهای دینی و فرهنگی را سبب شناساندن افکار و اندیشه ها، همگرایی و هم افزایی جوانان و نوجوانان در رشد و تعالی اندیشه و افکارشان و در پیشبرد اهداف فرهنگی مساجد دانست و گفت: امروز حضور جوانان در مساجد، آگاهانه است و این حضور آگاهانه، پرشور و پرتحرک است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دور سوم سفرهای استانی هیأت دولت را فرهنگی دانست و افزود: خوشبختانه در این دور از سفرهای تصمیمات بسیار خوبی جهت توسعه فعالیت های فرهنگی در استان ها گرفته شده است./950/پ202/الف
ارسال نظرات