۱۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۸۹۵۵۰
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

دانش آموزان امروز دشمن را در دستیابی به اهداف خود ناکام می کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به حوادث سالروز سیزده آبان گفت: دانشجویان و دانش آموزان امروز هم نخواهند گذاشت دشمن در دستیابی به اهداف خود موفق شود.
حبيب رضا ارزاني رييس دفتر تبليغات اسلامي اصفهان


حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سیزده آبان را یادآور حذف مظاهر و نمادهای استکبار از صحنه ایران اسلامی دانست و گفت: حوادث مهم این روز نمایش اقتدار نظام اسلامی است که در تاریخ معاصر بی‌سابقه است.

وی با مثبت ارزیابی کردن حرکت دانشجویان مسلمان در تسخیر لانه جاسوسی، اظهار داشت: آنها مرکز طراحی و سناریو پردازی برای براندازی نظام اسلامی در تهران را تسخیر کردند.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: دانشجوی امروز هم می‌تواند همانند گذشته منشا اثر باشد، از همین رو امروز قشر دانش آموز، دانشجو، و حتی معلمان و اساتید نیز طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از لشکریان و فرماندهان مقابله با جنگ نرم هستند.

وی مقابله با دشمنان در جنگ نرم را وظیفه همه اقشار جامعه دانست و بیان داشت: امروز دشمن هر جایی را که احساس ضعف نماید نشانه می گیرد.

حجت الاسلام ارزانی خاطر نشان کرد: از مهمترین اهداف جنگ نرم ایجاد نفاق و تفرقه در میان مردم است، از این‌رو مردم که از اقوام و اقلیت های مختلف هستند، امروز باید با هوشیاری و تحلیل دقیق از مسائل روز، اتحاد خود را حفظ کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان، 13 آبان را نماد تقابل حق و باطل قلمداد و تصریح کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی، 13 آبان ایران همواره روز تقابل حق و باطل بوده است و یکی از آرمان های مهم انقلاب اسلامی به عنوان یک حرکت اصیل اسلامی، مقابله با استکبار جهانی بوده و عمق و اصالت این آرمان به اندازه‌ای است که هیچ گاه آمریکا نمی ‌تواند امید سازش و مصالحه از سوی انقلاب را داشته باشد.

وی ابراز داشت: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، باید تبدیل به روز جهانی مبارزه با استکبار تبدیل شود، تا همه مسلمانان بیدار و همه اندیشمندان آزاد و همه مستضعفان جهان، مشت های خودشان را همراه با مردم بیدار و ایثارگر ایران اسلامی، گره بزنند و دست استعمار و استکبار برای همیشه از ملت ها کوتاه گردد./965/ت302/ع

ارسال نظرات