۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۸۶۳۵۰
همگام با تجمع طلاب حوزه علمیه قم در مدرسه فیضیه؛

طلاب غیرایرانی جامعةالمصطفی العالمیه اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ طلاب غیرایرانی جامعةالمصطفی العالمیه همگام با طلاب، روحانیان و اساتید حوزه علمیه قم در تجمعی اعتراض‌آمیز، اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند.
طلاب غیرایرانی جامعةالمصطفی العالمیه اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند


حجت‌الاسلام حسن آذری، مسؤول روابط عمومی جامعةالمصطفی العالمیه در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا گفت: طلاب غیرایرانی جامعةالمصطفی العالمیه همگام با طلاب، روحانیان و اساتید حوزه علمیه قم، پیش از ظهر امروز و با شرکت در مدرسه فیضیه در تجمعی اعتراض‌آمیز، اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند.

وی افزود: طلاب غیرایرانی تمام مدارس وابسته به جامعةالمصطفی العالمیه همچون مجتمع آموزش عالی فقه، مجتمع آموزش عالی امام خمینی‌(ره)، مدرسه آموزش عالی المهدی و مؤسسه آموزش عالی بنت‌الهدی در این مراسم اعتراض‌آمیز شرکت کردند.

حجت‌الاسلام آذری خاطرنشان کرد: طلاب غیرایرانی با در دست داشتن پلاکاردهای مختلف که به زبان‌های مختلف نوشته شده بود، با صدور بیانیه‌ای در محکومیت قرآن‌سوزی و اسلام‌ستیزی، خواستار برخورد مجامع جهانی با مصوبان این گستاخی بی‌شرمانه شدند.

وی یادآور شد: البته طلاب غیرایرانی جامعةالمصطفی پیش از این و در روزهای گذشته نیز با تجمع در مدارس علمیه، صدور بیانیه جداگانه و سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و هیات من الذله، اهانت به قرآن کریم و مقدسات دین مبین اسلام را محکوم کرده بودند.

گفتنی است، موج اعتراضات ملت مسلمان ایران و سایر مسلمانان جهان در برابر هتک حرمت به قرآن کریم از سوی چند کشیش ابله و مزدور، لرزه بر اندام مستکبران به ویژه سردمداران آمریکا و اسرائیل انداخته است. /920/پ202/ع

ارسال نظرات