۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۸۶۳۳۴

مدینه العلم اردبیل راه‌اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه های علمیه اردبیل از افتتاح پروژه مدینه العلم حوزه علمیه اردبیل خبر داد.
مدرسه علميه،‌ حوزه علميه
حجت الاسلام مهدی نوروزی، مدیر حوزه علمیه اردبیل در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل اظهار داشت: واحدهای مسکونی و اقامتی طلاب و اساتید حوزه علمیه اردبیل با عنوان مدینة‌العلم مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی گفت: در فاز اول مجموعه هفتاد طلبه جوان می‌‌توانند با سکونت در این واحدها اقامت داشته و به تحصیل ادامه می دهند و بلوک‌های دوم و سوم نیز در مرحله بهره برداری نهایی قرار دارد.

مدیر استانی حوزه های علمیه اردبیل اظهار داشت: با بهر برداری از فازهای بعدی شاهد راه‌اندازی سالن اجتماعات، واحد رایانه، مرکز زبان‌های خارجی و کلاس‌های درس خواهیم بود.

حجت الاسلام نوروزی در ادامه از دریافت مجوز راه‌اندازی سطح سه حوزه در اردبیل خبر داد و گفت: شهر دارالارشاد اردبیل مهد پرورش بسیاری از علما و فضلای بزرگ جهان تشیع بوده است، از این رو توجه مضاعف به مدارس علوم دینی این استان غیرقابل انکار است.

وی با اشاره به راه‌اندازی حوزه علمیه سفیران هدایت اردبیل در سال گذشته گفت: خوشبختانه روند استقبال جوانان اردبیلی برای تحصیل در مدارس علوم دینی رو به افزایش است.

مدیر حوزه علمیه اردبیل گفت: مدرسه علمیه سفیران هدایت اردبیل نیز با بازسازی خانه آیت ‌اللّه مروج، در این مکان مستقر و مشغول فعالیت شده است./935/پ202/س
ارسال نظرات