۱۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۸۵۹۵۳
عضو خبرگان رهبری:

مردم آزادیخواه محمود عباس را به عنوان خائن بزرگ خواهند شناخت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه گفت: مردم آزادیخواه جهان محمود عباس را به عنوان خائن بزرگ علیه ملت فلسطین خواهند شناخت.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري
حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز به تشریح نتایج راهپیمایی پرشور مردم ایران در روز قدس پرداخت.

وی با اشاره به اقدام نابخردانه محمود عباس در صلح با رژیم اشغالگر قدس خاطر نشان کرد: این اقدام در تاریخ و اذهان مردم آزادیخواه و مسلمانان فلسطین باقی خواهد ماند و به محمود عباس به عنوان خائن بزرگ علیه ملت فلسطین نگاه خواهد شد.

امام جمعه مراغه ادامه داد: محبوبیت سازمان فتح و محمود عباس با این اقدام در بین افکار عمومی و آزادیخواهان جهان پایین خواهد آمد و موجبات بدبینی مسلمانان از این سازمان را فراهم خواهد کرد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه این سازش تعهد اجرایی نخواهد داشت ، اظهار داشت: در طول تاریخ سران اسراییل نشان داده اند که پایبند به قراردادهای خود نبوده و محمود عباس نباید اشتباهات گذشته را تکرار کند.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی خاطر نشان کرد: این اقدام از سوی تمامی آزادیخواهان و افرادی که با ماهیت رژیم صهیونیستی آشنایی دارند ، محکوم بوده و اشتباه وی به مراتب بالاتر از گذشتگان است.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ مشخص شده که سران رژیم صهیونیستی به صغیر و کبیر رحم نمی کنند، گفت: سازش اخیر با این رژیم نیز اولین بار نبوده که در حق مردم مظلوم فلسطین بوسیله برخی فلسطینیان خیانت می شود.

امام جمعه مراغه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در محاصره غزه و آماج حملات هوایی و زمینی این رژیم علیه کودکان و مردم این سرزمین، افزود: اسراییل در حال نابودی و اضمحلال بوده و به دنبال نجات از این وضعیت است./935/پ202/ص
ارسال نظرات