۲۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۸۴۱۲۴
نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

بیش از هزار و 500 دانشجو در طرح ضیافت اندیشه گلستان شرکت کردند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: بیش از هزار و 500 دانشجو در طرح ضیافت اندیشه این استان شرکت کردند.
طرح ضيافت انديشه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام مهرعلی قلی نیا، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه علوم پزشکی گلستان، امروز در جمع شرکت کنندگان طرح ضیافت اندیشه در این استان، با بیان این که بیش از یک هزارو 500 دانشجو درطرح ضیافت اندیشه گلستان شرکت کردند، گفت: در حال حاضر بیش از 850 دانشجوی دختر  دانشگاه علوم پزشکی و بیش از 650 دانشجوی پسر دانشگاه منابع طبیعی در حال گذراندن این طرح هستند.

وی با بیان این که این طرح برای نخستین بار از سوم ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در استان اجرا شده است، افزود:  این طرح از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اجرا می شود.

حجت الاسلام قلی نیا ادامه داد: این طرح تا بیست و چهارم ماه مبارک ادامه دارد و حدود یکصد هزار دانشجو در سراسر کشور در آن شرکت دارند.

وی خاطرنشان کرد: طرح ضیافت اندیشه از گستردگی و عمق زیادی برخوردار است و دانشجویان چهار واحد درسی را با حضور در کلاس های آموزشی می گذرانند و پس از آزمون پایان دوره، به آنها گواهی‌نامه اعطا می شود.

مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گلستان مباحث قرآن، اذان، مداحی، مناجات، گروه هنری، مشاوره، گفت و گوی آزاد، شرکت در امور خیریه را بخشی از طرح ضیافت برشمرد و گفت: سه روز پایانی طرح با برگزاری مراسم اعتکاف پایان می یابد.

وی با بیان این‌که طرح ضیافت اندیشه با هدف کشف استعدادهای ویژه دانشجویان صورت گرفته است، تاکید کرد: با اجرای چنین طرح هایی تلاش می شود تا از استعدادهای دانشجویان به خوبی استفاده شده و گوهرهای بالقوه دانشجویان شناسایی و پرورش یابد.

حجت الاسلام قلی نیا یادآور شد: برگزاری این طرح همچنین موجب ارتباط بیشتر دانشجویان و انس و الفت آنها در مسائل معنوی و تربیتی خواهد شد./950/پ202/س
ارسال نظرات