۲۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۶:۵۷
کد خبر: ۸۳۹۹۹
مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان:

دانشگاه ها منشأ تحول و تأثیر در جامعه هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با اشاره به اهتمام ویژه مقام معظم رهبری به دانشگاه ها، این مجموعه را منشأ تحول و تأثیر در جامعه دانست.
حجت الاسلام سيد محسن شفيعي، مسؤول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ، حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی روز گذشته در آیین معارفه‌ خود به عنوان مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان و معارفه حجت‌الاسلام رضا حسینی‌فر به عنوان مسئول این نهاد در دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز، اظهارداشت: پیروزی انقلاب عظیم اسلامی ایران در سال 57 مدیون حرکت بزرگ ملت ایران، تقدیم شهدا و مدیریت و رهبری امام(ره) بود.

حجت الاسلام شفیعی ادامه داد: این واقعه چه از لحاظ کمی و چه از لحاظ کمی پس بعثت پیامبر عظیم الشأن اسلام تا کنون سابقه نداشته است و در این انقلاب عظیم دانشگاه‌ها در کنار همه اقشار و انصاف و طبقات ملت ایران نقش مهم و انکارناپذیری داشتند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، دانشگاه‌ها را در شمار سرآمدان و مخاطبان امام راحل دانست و ابراز داشت: دانشگاه‌ها نیز به ندای امام(ره) لبیک گفتند در طول سال‌های مبارزه بر علیه رژیم ستم‌شاهی یکی از کانون‌های فعالیت و پاسخگویی به ندای امام (ره) بودند.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام(ره) اهتمام به دانشگاه‌ها را کنار نگذاشتند و همچنان دانشگاه‌ها را نقطه تحول، توجه و منشأء تأثیر می دانستند و به اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان، متون درسی و روند حرکت دانشگاه‌ها اهتمام و توجه ویژه ای داشتند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز همچون امام راحل دانشگاه ها را کانون توجه می دانستند و در تحولات جدید فرهنگی و شرایط نوین کشور نگاه ویژه ای به دانشگاه ها داشتند که یکی از جلوه های اهتمام ایشان به دانشگاه دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها است.

حجت الاسلام شفیعی در پایان سخنان خود از مسؤولان و کارکنان دانشگاه‌ جندی شاپور اهواز و تمامی کسانی که در مدت 14 سال در سمت مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه وی را یاری کردند تشکر و قدر دانی کرد./945/پ202/ص

ارسال نظرات