۱۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۸۲۵۶۸
معاون رییس جمهور:

خط نفاق هنگام در خطر دیدن منافع حزبی، فریاد وا اسلاما سر می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: خط نفاق ثابت کرد هرجا که منافع حزبی و شخصی آنها به مخاطره بیفتد فریاد وا اسلاما سر می‌دهند.
حجت الاسلام سيد محمد رضا مير تاج الديني
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی عصر روز گذشته در دوره‌های طرح ولایت با حضور دانشجویان بسیجی استان آذربایجان شرقی که در مرکز تربیت معلم شهید رجایی تبریز برگزار شد، اظهار داشت: تاریخ صدر اسلام به ما نشان می‌دهد که سوابق مبارزاتی و درخشان افراد و حتی نسبت‌های اشخاص با نبوت و ولایت هیچ‌وقت نمی‌تواند شاخص ارزیابی قرار گیرد.

میرتاج‌الدینی تصریح کرد: این مواضع شفاف و حمایت‌های دلسوزانه و آمادگی کامل برای دفاع از حریم ولایت و دیانت هنگام بروز فتنه‌هاست که شاخص حقیقی به شمار می‌آید.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه بصیرت سیاسی و فرهنگی را بهترین چراغ برای عبور از وادی تاریک فتنه‌ها ‌دانست و خاطرنشان کرد: هنگام بروز فتنه‌ها، باطل در پوشش حق ظاهر می‌شود و از آنجا که حق نمی‌تواند به پوشش باطل در بیاید از این رو در اینجا امر بر عده‌ای مشتبه می‌شود.

وی گفت: اما آنها که بر حبل‌المتین ولایت تمسک جسته‌اند و در تشخیص مصداق حق و حقیقت مشکلی ندارند با سرافرازی از گرداب فتنه‌ها رهایی پیدا می‌کنند و غیر از اینها در آزمون و امتحان تاریخ و تقدیر تا ابد محکوم می‌شوند.

حجت الاسلام میرتاج‌الدینی در ادامه با بیان اینکه پدیده نفاق مهم‌ترین آفتی بود که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کرد، تصریح کرد: اگر فتنه اخیر به وقوع نمی‌پیوست شاید به این زودی‌ها شبکه نفاق شناسایی نمی‌شد و در سایه این فتنه بود که خط نفاق پرده از چهره منافقانه خود برداشت و نشان داد که هیچ اعتقادی چه عملی و چه نظری به مبانی، اصول و ارزش‌های دینی و انقلابی ندارد.

وی افزود: خط نفاق ثابت کرد هرجا که منافع حزبی و شخصی آنها به مخاطره بیفتد فریاد وا اسلاما سر می‌دهند.

حجت الاسلام میرتاج‌الدینی اظهار داشت: دانشجویان بسیجی باید با حضور در صحنه و اطاعت محض از اوامر ولایت فقیه نگذارند بار دیگر علف‌های هرز فتنه در محیط‌های دانشگاهی رشد و نمو کند و جلوی رشد شجره طیبه انقلاب اسلامی را که می‌رود سرتاسر جهان را زیر سایه خود در بیاورد، بگیرد./935/د102/س
ارسال نظرات