۰۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۰:۲۱
کد خبر: ۸۱۹۳۶
در شام نیمه شعبان؛

آیین شکرگذاری خادمان مسجد مقدس جمکران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین شکرگذاری خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران همزمان با جشن های نیمه شعبان در این مسجد مقدس برگزار شد.
جمكران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت، حضرت صاحب الامر(عج) و برگزاری جشن های نیمه شعبان، آیین شکرگذاری خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران با حضور شیفتگان و ارادتمندان مهدی موعود(عج) در این مکان مقدس برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که سه شنبه شب و در شام نیمه شعبان در صحن مسجد مقدس جمکران برگزار شد، خادمان مسجد مقدس جمکران با شرکت در آیینی ویژه و حمل شاخه های گل، این مکان مقدس را گلباران کردند.

یکی از مداحان اهل البیت(ع) نیز در این آیین، به مداحی و مولود خوانی در مدح حضرت حجت ابن الحسن العسکری(ع) پرداخت و مداحان با قرائت دسته جمعی دعای فرج و دعای سلامتی امام زمان(عج) برای تعجیل در فرج منجی عالم بشریت دعا کردند.

گفتنی است، همزمان با سالروز میلاد منجی عالم بشریت، جشن های باشکوه نیمه شعبان در سراسر ایران اسلامی برگزار شد، شهر مقدس قم نیز در شب و روز نیمه شعبان میزبان صدها هزار نفر از شیفتگان و ارادتمندان بود که از جای جای کشور و حتی کشور های خارجی خود را به مسجد مقدس جمکران رسانده بودند و با مناجات و راز و نیاز در این مکان مقدس، برای تعجیل در فرج مهدی موعود(عج)، دست به دعا برداشتند. /924/پ202/ص


ارسال نظرات