۱۵ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۸۱۱۲۸۴

وصیت‌نامه خون؛ روایتی از مقاومت و فداکاری تا ظهور

وصیت‌نامه خون؛ روایتی از مقاومت و فداکاری تا ظهور
از آغاز انقلاب تا امروز، تمامی اقشار جامعه از روحانیت تا بازاریان، از کودکان تا مادران، همه حسینی‌وار و زینب‌گونه دریغ نکردند؛ اینک دشمنان بشریت برای نابودی مهد تشیع متحد شده‌اند اما ملت ایران با اتکال به خدا و وحدت، اجازه نخواهد داد حتی سایه جنگ بر سر جبهه مقاومت باقی بماند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، «ونرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض ونجعلهمائمة ونجعلهم الوارثین»؛ وارثان نهایی زمین، بندگان مستضعف خدایند و با ظهور صاحب‌الزمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، حاکمیت جهانی عدل و قسط محقق خواهد شد؛ اینک راه، راه مقاومت است و پیروزی، قطعی. 

 بسم الله الرحمن الرحیم 
برای تو ای مظلوم تاریخ بشر ای رسول الله صلوات الله علیک ، برای تو ای سردار رشید رسول الله یا امیرالمومنین سلام الله علیک، برای تو ای اول شیرزن معصوم مدافع ولایت زهرای رسول‌ الله سلام الله علیک ، برای تو ای احیاگر دین رسول الله حسین شهید علیک صلوات الله، برای تو ای پاسدار دروازه تشیع ایران، حاج قاسم قهرمان و... وبرای تو ای سرباز خوزستانی که دین خود را ادا کرده است به اسلام وایران، تنگسیری ولایتمدارمان وبرای تو سید علی هاشمی سردارمظلوم هور، شمخانی جدایی ناپذیر از رهبر، رشید عجین با رشادتها ، و برای تو ای ... . و برای تو ای ایران، ای مهد دلیران ،ای ام القرای شیعیان، مسلمانان ، ومخلوقان جهان حفظک الله من شر نیران الشیطان والوسواسان الخناسان في کل الجهان، برای تو ای سردار دلها در دریا و زمین وآسمان، زنده وشهیدتان یا جنود الرحمان ، سلام خدای مهربان برتمامی شماسربداران مشتاق محضر خدایتان ،سلام الله علیکم جميعا ای پیروزمندان هردو جهان ، سلام الله علیکم ای عزیزتر از جان وجهان ، سلام الله علیکم وطوبی لکم. 

همه اینها رفتند تا اسلام بماند، مسلمان نلرزد، ودشمن بترسد، ومی ترسد وترسید، ولی آنها نترسیدند،شک وتردید نکردند ، محکم واستوار گام برداشتند چون باورداشتند وعده خدا برای "والذین جاهدوا فینا، لنهدینهم سبلنا" است یعنی راه درست را خداوند متعال برای مخلصان درگاهش ومجاهدین در راهش نشان می‌دهد چون آنها میدانند که " ان الله لمع المحسنین، خداوند با محسنین ونیکو کاران است وآنها را قطعا ،تنها نمی‌گذارد( آیه ۶۹ سوره عنکبوت) پس باتوجه به وعده الهی،پیروزی قطعی است: " ونرید ان نمن علی الذین استضعفوا في الارض ونجعلهم ائمة ونجعلهم الوارثين" ( آیه ۵ سوره قصص) وارثان نهایی زمین خدا،بندگان مستضعف اویند وهم آنها باید حاکم این زمین شوند و این امردر حال حاضر با دلاورمردی دلاورمردان شروع شده وانشاءالله با ظهور منجی عالم بشریت، صاحب العصر والزمان ، قائم آل محمد عجل الله تعالی فرجه الشریف حاکم کل جهان خواهند شد" ان الارض یرثها عبادی الصالحون( آیه ۱۰۵ سوره انبیاء) بندگان صالح خدا باید حاکم شوند تا عدل و قسط را در زمین گسترش دهند وهمه می‌دانند گل سر سبد این بندگان صالح ، فقط اوست.

دوران جدید حاکمیت دین الهی، یعنی اسلام که البته تنها دین ماندگار خداوند منان است  چون "ان الدین عندالله الاسلام" ( آیه ۱۹ سو ه آل عمران) بامحوریت فقه شیعه که باظهور انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل حضرت آیت‌الله العظمی سید روح الله موسوی خمینی رضوان الله تعالی علیه آغاز وبا هدایت الهی امام شهید حضرت آیت‌الله العظمی سید علی حسینی خامنه‌ای قدس الله نفسه الزکیه، تثبیت، وبا زعامت خلف صالح او  فقیه عالیقدر حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه ای حفظه الله تعالی من شر الجن والانس درحال استمرار شکوهمندانه اقتدارگرایانه شجاعانه خود است.

از آغاز این انقلاب الهی یعنی از سال ۴۲، یعنی از شهدای ۱۵ خرداد ۴۲ تا ۲۲بهمن ۵۷ ، و از آنروز تا به امروز  ، یعنی در تمامی جنگهای تحمیلی ،تمامی اقشار مختلف جامعه، از روحانیت گرفته تا دانشگاهیان واصناف وبازاریان،کودکان ونوجوانان وجوانان، دختران وپسران، مادران وپدران این مرز وبوم ، یعنی تمامی ایرانیان غیور شرافتمند، همه، از جان ومال، از تمام داشته های خود ،از هرآنچه داشتند ، حسینی وار و زینب گونه، دریغ نکرده ونمی کنند.

سی و پنج روز استقامت وتاب آوری مردان مرد میدان، و شجاعت بی نظیر خیابان، استکبار عالم را نگران وخواب آنهارا پریشان کرده ، درتحلیل این قدرت مادی ومعنوی ایران، وهمراهی جهانیان، درمانده وبی زبان مانده ، عجز وناله شان زبانزد عام وخاصان، گرفتار شیعیان علوی  این دوران شده، نگران اخذ انتقام از سقیفه گردانان زمانند که طبیعتا آنها در رأس این جریان نابکارند.

دراین راستا عنایت ویژه پروردگار شد عیان چون می‌دانند "ان الله مع الصابرین "(آیه ۱۵۳ سوره بقره) لذا حتی از شهادت رهبر محبوب عظیم الشأنشون،از شهادت فرماندهانشون ، از شهادت بزرگ وکوچکشان واز شهادت شهیدان گرانقدرشون نترسیدند چون خدا مقدر فرموده که " ولاخوف علیهم ولا یحزنون " ( آیه ۱۱۲ سوره بقره) چرا که یقین دارند که با رفتن رهبر ضرر نخواهند کرد چون حداقلش این است که خداوند بنا به حکمتی، یکی را می برد ومثل او یا بهتر از او را می آورد تا امت بدون امام نماند پس جای هیچگونه نگرانی نیست ؛ آیه ۱۰۶ سوره بقره می‌فرماید " ماننسخ من آية او ننسها نأت بخير منها او مثلها" ایمان و تقوا وصبر باعث غلبه برجهانخواران بی مقدار شده ، برکات زمین وآسمان را درپی خواهد داشت " ولو ان اهل القری آمنوا واتقوا لفتحنا علیهم برکات من السماء والأرض( آیه ۹۶ سوره اعراف) یکی از این برکات، غلبه بر دشمنی است که به کمتر از استعمار واستثمارامت اسلامی راضی نمی‌شود "ولن ترضى عنك اليهود ولاالنصاري حتي تتبع ملتهم" ولی ولایتمداران علوی از روز سقیفه بلکه قبل از آن می‌دانستند که هدایت حقیقی فقط هدایت الله است " ان هدی الله هو الهدی" ومیدانند که اگر طالب هدایتی از غیر شوند پیروز حقیقی نخواهند بود کما اینکه در دنیا با چشم خود می بینیم وبا تمام وجود آنرا لمس میکنیم" مالك من الله من ولي ولانصير"(آیه ۱۲۰ سوره بقره).

در مقابل این ایثار وفداکاری چه باید کرد تانعمتها فزونی یابد و البته گرفتار عذاب الهی نشویم ،چکنیم، وظیفه وتکلیف چیست "لئن شكرتم لازيدنكم ولئن كفرتم ان عذابي لشديد"( آیه ۷ سوره ابراهیم) شکر نعمت به خدمت است ،  خدمت به امتی که در دفاع از دین ودیانت از یکدیگر سبقت می‌گیرند وهمونا مقربترند  "والسابقون السابقون اولئك المقربون " ( آیات ۱۰و۱۱ سوره بقره) در غیر این صورت، عذاب خدواند شدید است، عذاب کم توجهی که البته انشاءالله اینچنین نباشد ونشود.

شهدای تاریخ شیعه، شهدای خدمتند، خدمت به دین ودیانت ، خدمت به خلق ومخلوق، خدمت به انسانيت وبشریت؛ شهدای ترور، شهدای حرم ،شهدای امنیت وهمه شهدای ما، همه وهمه، تا رشد وگسترش دین الهی شتابان شود، بسرعت موشک‌های مافوق صوت بلکه بیشتر، مخصوصا پس از شهادت امام وقائد ورهبر بی مانند ویگانه دورانشان، سرداران سرافرازشان، مسئولین خدمتگزارشان.

حال که دشمنان بشریت باتمام وجود،کمربه نابودی انسانيت بسته اند، حال که باتمام قوا برای نابودی مهد تشیع متحد شده اند ؛وحال که هیچ عقلانیت وانسانیتی ندارند وتمامی حق وحقوق انسانی، قانون ودستور، تقاضا واعتراض جهانی را بدون هیچ توجه ومحدودیتی به هیچکس وهیچ چیزی، اینهمه خوبان را از ماگرفتند، مخصوصا ولی امر عزیزتر از جانمان وجان آزادگان جهان، دلیلی ندارد که به "واعدوا لهم مااستطعتم من قوه" عمل نکنیم تا هم آنها را از تعرضی دیگر بترسانیم وهم غیر آنها یعنی آنهایی را که نمی شناسیم  وخدا بهتر می‌شناسد یعنی منافقین، یعنی ... چون اینها دشمنان  خدا ودشمنان شمایند "ترهبون به عدوالله وعدوكم وآخرين من دونهم لاتعلمونهم الله يعلمهم"( آیه ۶۰ سوره انفال) وحدت وهمدلی ، یگانگی ویکپارچگی، صبروبردباری، لازمه واعدوا است که امت ولایی ایران وجهان تاکنون آنرا به اثبات رسانده ، از فرماندهان غیور شجاع ایثارگر توقع وانتظار دارند تا با تمام قوا بر دشمن خوار وزبون بتازند واین غده سرطانی راباهمه اعوان وانصار کوچک وبزرگش را نیست ونابود کرده، مسیر شکوفایی وراحتی بشریت را هموار، ودرگسترش وجهانی سازی دین مبین اسلام شریک شوند همانطوری که از همگان انتظار این است که بهیچوجه وتحت هیچ شرایطی، هیچ قلم وسخن وعملی بر خلاف این وحدت وهمدلی انجام ندهند تا همه دست اندرکاران ومسئولان بدانند که ملت شهادت طلب ایران ،شیعیان جهان وآزادگان دنیا به چیزی کمتر از خروج استکبارخونخوار از منطقه و خونخواهی شهادت قائد عظیم الشأن، سرداران سرافراز وتمامی شهدای جبهه مستحکم وپایدار مقاومت راضی نیستند ولذا با قوت وقدرت هرچه تمامتر بردهان تمامی توطئه‌ گران داخلی وخارجی جهت مذاکره با چنین دشمنان پلیدی خواهند کوبید تا سایه جنگ،قتل وغارت از بالای سر تمامی جبهه مقاومت برای همیشه زمان برداشته شود ودیگر هیچکس،در هیچ زمانی،حتی جرأت تصور یک نگاه چپ را نیز بر جبهه مقاومت نداشته باشد.

برای تو نوشتم اما ذره ای از نعمتهای پروردگار بخاطر تو برامت خدا جوی را نتوان شکر گزار بود وبرای تو،توی امروز ما، امت خداجوی خالص ومخلص ولایتمدار ما نیز می نویسم که "واطیعوا الله ورسوله ولاتنازعوا فتفشلوا وتذهب ریحکم واصبروا آن الله مع الصابرین"( آیه۴۶ سوره انفال) از خدا وپیامبرش باید اطاعت کرد ونباید نزاع کرد چون قدرت وشوکت خودرا از دست می دهید لذا باید صبر کرد چون خداوند با صابران است.

وباز می نویسم:"یاایها الذین آمنوا اطیعوا الله واطیعوا الرسول واولی الأمر منکم ، فان تنازعتم في شئ فردوه الی الله والرسول ان کنتم تومنون بالله واليوم الآخر ذِلك خيرواحسن تأويلا" (آیه ۵۹ سوره نساء) مؤمن باید مطیع خدا ورسول خدا واولی الأمر باشد یعنی ولی فقیه دوران ما ، ودر اختلافات گوش بفرمان اوباشد چون برای مؤمن بهتراست ، وباید گوش بفرمان باشد یعنی نباید ونمیتوانند از نظر او تخلف کند " وماكان لمؤمن  ولامومنة اذاقضي الله ورسوله أمرا ان يكون لهم الخيرة من أمرهم ومن يعص الله ورسوله فقد ضل ضلالا مبينا" (آیه ۳۶ سوره احزاب) چون تخلف، باعث بدترین نوع گمراهی انسان خواهد شد چراکه "النبی اولی بالمومنین من انفسهم" (آیه ۶ سوره احزاب ) رأی ونظر پیغمبر صلوات الله  برای مؤمن از رأی ونظر خود شخص اولی تر است.

کلام آخر ونتیجه سخن وخلاصه لازم این است که رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذارجمهوری اسلامی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه می‌فرماید:" امر دولت اسلامی، اگر بانظارت فقیه وولایت فقیه باشد، آسیبی براین مملکت نخواهد وارد شد"(صحیفه امام، جلد۱۰ ص۵۸)

لذا امروزه با وجود تمامی نظریات مختلفی که در زمینه ها ومسائل گوناگون وجود دارد همچنان عقلا، شرعا وقانونا باید مطیع ولایت مطلقه فقیه که در وجود حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای من عند الله متجلی شده است بود تا به سر منزل مقصود رسید وبدیهی است که تخلف از اوامر یک مقام خدادادی ، برای همگان گناه ومعصیت بود ه وضمان آور است.

خداوندا بدان که فقط برای تو نوشتم، برای انصاردین تو ، برای اعوان یاران تو وبرای دلباختگان فقط تو.

ومن الله التوفیق 
حجت الاسلام جعفر بچاری

ارسال نظرات