۱۶ تير ۱۳۸۹ - ۰۰:۵۱
کد خبر: ۸۰۲۴۸

طلاب نخبه حوزه علمیه خواهران خوی معرفی شدند

خبرگزاری رسا ـ طلاب نخبه علمی و بسیجی حوزه علمیه الزهرا‌(س) خوی، شناسایی و به مدیریت علمی و پژوهشی سازمان بسیج طلاب و روحانیان معرفی شدند.
حوزه علميه الزهرا (س) خوي
زهره رجائیان، مدیر حوزه علمیه الزهرا‌(س) خوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی، از معرفی طلاب نخبه بسیجی حوزه علمیه الزهرا(س) خوی خبر داد و اظهار داشت: با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که «‌نخبگان علمی در هر رشته ای هستند باید برای تقویت و تولید علم تلاش کنند‌،‌»‌ضروری است بسیج طلاب و روحانیان از رهبر فرزانه خود درس گرفته و در هدایت فکری و فرهنگی جامعه نقش‌آفرینی کنند.

وی در ادامه افزود: مدیریت علمی و پژوهشی سازمان بسیج طلاب و روحانیان درصدد است با سازماندهی و به‌کارگیری نخبگان طلبه بتواند از توان نهفته این عزیزان به شکل شایسته‌ای بهره‌برداری کند.

مدیر حوزه علمیه الزهرا‌(س) خوی خاطر‌نشان کرد: طبق دستورالعمل ارسالی مدیریت علمی و پژوهشی سازمان بسیج طلاب و روحانیان لازم است حافظان پنج جزء به بالای قرآن، قاریان قران دارای مقام کشوری و بین المللی، حافظان کتب روایتی شامل نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، افرادی که آشنا با فن آوری و علم روز و صاحب نظر در مسائل سیاسی هستند، مؤلفان، محققان، هنرمندان و ورزشکاران طلبه بسیجی شناسایی شوند.

وی در پایان با اشاره به فرموده بنیان‌گذار کبیر انقلاب مبنی بر این‌که ‌‌امروز یکی از ضروری‌ترین تشکل‌ها‌ بسیج است، یادآور شد: از سوی حوزه علمیه الزهرا(س) خوی، طلاب بسیجی نخبه اعم از حافظان و قاریان قرآن، صاحب نظران در مسائل سیاسی، فن‌آوری و علم روز و همچنین محققان و هنرمندان طلبه بسیجی این حوزه شناسایی و به سازمان بسیج طلاب و روحانیان معرفی شدند./938/پ202/س
ارسال نظرات