۱۳ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۷۹۹۵۳

اخبار کوتاه از خراسان شمالی‎

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد اوقات و فراغت تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: استادان و رابطان اوقات و فراغت مرزبانان فرهنگ دینی هستند.
اخبار کوتاه از خراسان شمالی‎
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام هادی ایمانی نیا، دبیرستاد اوقات و فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی روز گذشته در دومین جلسه رابطین و مربیان طرح اوقات فراغت بجنورد ، برگزاری طرح اوقات فراغت و کلاسهای آموزشی دینی و احکام اسلامی برای جوانان و نوجوانان و همچنین ایجاد فرصت مناسب در فراغت دانش آموزان از سوی اداره تبلیغات اسلامی را مفید و ضروری عنوان کرد.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه در طرح اوقات فراغت امسال 8 هسته فرهنگی جوان و بیش از 18 بوستان معرفت وجود دارد تصریح کرد: باید مربیان و رابطین در راستای انتقال آموزه های دینی و اسلامی و مبارزه با تهاجم فرهنگی تمام تلاش خود را بکار گیرند.


برتری کلاس‌های اوقات فراغت تبلیغات اسلامی نشان از روحانی محور بودن آن است

کارشناس فرهنگی ودبیر اجرایی اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی جاجرم گفت: امتیاز و برتری کلاسهای اوقات فراغت سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به سایر ادارات و نهادها در روحانی محور بودن آن است.

اسماعیل قاسمی روز گذشته در جمع اعضای ستاد اوقات فراغت شهرستان جاجرم افزود : مربیان اوقات فراغت سازمان تبلیغات اسلامی روحانیانی هستند که از حوزه های علمیه مشهد و قم اعزام می شوند.

وی اظهارداشت :این روحانیون دوره های تخصصی تبلیغی در زمینه جوانان و نوجوانان را گذارنده اند که همین امر موجب برتری کلاسهای سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به سایر نهادها و ادارات گردیده است.

کارشناس فرهنگی و دبیراجرایی اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی جاجرم تصریح کرد: محتوای کلاسهای اوقات فراغت از کتب ره توشه می باشد که توسط مؤلفان زبده و کارشناسان دینی متناسب با مسائل روز تهیه شده است./966/پ203/ص


ارسال نظرات