۰۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۷۹۶۴۴

حزب الله لبنان آدم بایی اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای آدم ربایی اخیر رژیم صهیونیستی در خاک لبنان را محکوم کرد.
حزب الله لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان، روز گذشته با صدور بیانیه ای آدم ربایی اخیر رژیم صهیونیستی در خاک لبنان را محکوم کرد و گفت: قوانین بین المللی باید به جای آنکه سرپوشی بر جنایت های اسراییل با حمایت و وتوی آمریکا باشد، به ابزاری بازدارنده در برابر تجاوزگری تبدیل شود.

این بیانیه جنایت جدید رژیم صهیونیستی در ربودن عماد حسن عطوی شهروند لبنانی در منطقه شبعا را عملی مجرمانه و بخشی از مجموعه تجاوزهای مکرر اسراییل علیه لبنان خواند و افزود: این جنایت در برابر چشم نیروهای پاسدار صلح سازمان ملل یونیفیل در جنوب لبنان صورت می گیرد در حالی که این نیروها مسؤول اتخاذ هر گونه تدابیر بازدارنده هستند.

حزب الله لبنان این جنایت نظامیان رژیم صهیونیستی را تجاوز به لبنان، دولت این کشور و امنیت و حاکمیت آن در سایه سکوت جامعه جهانی دانست و بر ناتوانی جامعه بین الملل در رویارویی با تجاوزگری های رژیم صهیونیستی در مرزها، قوانین و تمامیت کشورها تاکید کرد.

این بیانیه در پایان این پرسش را مطرح ساخت که جامعه جهانی چه وقت می خواهد در برابر تجاوزها و اقدام های جنایتکارانه اسراییل احساس مسؤولیت کند؟

گفتنی است که نظامیان رژیم صهیونیستی روز یکشنبه یک چوپان لبنانی به نام عماد حسن عطوی را در منطقه ای نزدیک کشتزارهای شبعا ربودند و با خود به داخل فلسطین اشغالی بردند و پس از ضرب و شتم، وی را روز دوشنبه آزاد کردند./981/الف


ارسال نظرات