۱۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۷۸۸۷۰
عضو جامعه مدرسین:

توجه به ارزش های اسلامی و کار مضاعف زمینه ساز رشد بیشتر کشور است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به حوادث سال گذشته در کشور به ویژه حوادث پس از انتخابات گفت: مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری و همچنین بصیرت مردم باعث شد که دشمن در اهداف و نقشه های شوم خود ناکام بماند.
1/ حجت الاسلام و المسلمين محمود عبداللهي  عضو جامعه مدرسين


حجت الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی از اساتید حوزه علمیه و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نامگذاری سال 89 از سوی رهبر معظم انقلاب به سال همت مضاعف و کار مضاعف، ابراز داشت: پیام رهبری و نامگذاری سال جاری به سال همت مضاعف و کار مضاعف، ترسیم خطی برای رسیدن به قله های پیشرفت و اقتدار است.

وی تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری بیان کردند این موضوع به معنای کار نکردن در کشور در شرایط کنونی نیست، اما با توجه به ظرفیت ها و اهداف انقلاب و نظام ما باید همواره به سمت قله توجه داشته باشیم و رسیدن به اوج قله و اقتدار، کار بیشتر و همچنین همت والا را می طلبد.

این استاد حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به حوادث سال گذشته در کشور به ویژه حوادث پس از انتخابات گفت: مدیریت داهیانه رهبر معظم انقلاب و همچنین استقامت و بصیرت مردم باعث شد که دشمنان در اهداف و نقشه های شوم خود ناکام بمانند.

وی بیان داشت: جامعه باید بدون توجه به امواج و فتنه های دشمنان، راس قله را در نظر گرفته و با همت و کار مضاعف به سوی دستیابی به قله های عزت و افتخار گام بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامگذاری دهه چهارم انقلاب به دهه پیشرفت و عدالت، به تبیین مهم ترین نیازهای کشور در این دهه پرداخت و با یادآوری تاکیدات مقام معظم رهبری گفت: در این دهه ما باید اهداف و ارزش های والای انقلاب اسلامی را مدنظر قرار داده و برای حفظ و حراست از این محتوای غنی تلاش کنیم.

این استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: در انقلاب اسلامی ایران که پایگاه مردمی مستحکمی دارد و ارزش ها و معارف اسلامی در آن حاکم است همه مسؤولان و مردم باید تلاش کنند تا همچنان حفظ حاکمیت و محتوای اسلامی آن تداوم و افزایش پیدا کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: خالی شدن و یا کمرنگ شدن محتوا و ارزش ها و معارف اسلامی، نوعی خطر برای بازماندن از اهداف است.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی تاکید کرد: این مهم می طلبد که مردم با بصیرت همه جانبه پاسدار محتوای اسلامی و ارزش های ناب باشند و انجام این امر در کنار کار و همت مضاعف زمینه های موفقیت روزافزون ملت و نظام اسلامی را فراهم می کند. /924/ت302/ع

ارسال نظرات