۱۵ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۷۸۵۱۰
امام جمعه امیدیه:

‌‌اصلاح الگوی مصرف در بازدهی تلاش مضاعف مؤثر است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه امیدیه با شاره به این که اصلاح الگوی مصرف، همت مضاعف و کار مضاعف، کیفیت حرکت نظام جمهوری اسلامی ایران را تبیین می‌کند، گفت: فعالیت و تولید زمانی پاسخگو خواهد بود‌ که الگوی مصرف اصلاح شود.
حجت الاسلام و المسلمين عبدالرضا ابوعلي
امام جمعه اميديه
حجت الاسلام عبدالرضا ابوعلی، امام جمعه امیدیه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به ابتکار رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال‌ها گفت: ایشان، سال پیش با انتخاب عنوان اصلاح الگوی مصرف، مسیر و امسال با اتخاذ عنوان همت مضاعف و کار مضاعف، کیفیت حرکت نظام جمهوری اسلامی ایران را تبیین کردند.

امام جمعه امیدیه با اشاره به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر رعایت اصلاح الگوی مصرف در همه سال‌ها، به ارتباط عناوین سال های 88 و 89 پرداخت و گفت: باید با همت و کار مضاعف همه شعارهای گذشته به ویژه اصلاح الگوی مصرف را در جهت شکوفایی ایران اسلامی پیش ببریم.

حجت الاسلام ابوعلی با تأکید بر اهمیت اصلاح الگوی مصرف تصریح کرد: به یقین لازمه‌ پیشرفت این نظام، اصلاح الگوی مصرف است؛ چون تلاش، فعالیت و تولید زمانی پاسخگو خواهد بود‌ که الگوی مصرف اصلاح شود.

امام جمعه امیدیه به نقش استادان حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها در تحقق منویات رهبری اشاره کرد و بیان داشت: وظیفه این قشر فرهیخته، بیان دیدگاه‌های دینی، علمی و سیاسی، فرهنگ‌سازی مناسب در جامعه، یافتن نقاط ضعف و قوت برنامه‌های اجرایی و ارائه راهکارهای مناسب به مسؤولان است؛ تا آنان با تصویب قوانینی جامع‌ و عملکردی درخور توجه سبب اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران شوند./945/ت302/س


ارسال نظرات