۲۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۷۸۰۳۲

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خواستار نامگذاری روز ملی وحدت شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به شهادت تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم شیعه و سنی استان در حادثه پیشین سرباز، خواستار نامگذاری این روز به عنوان روز ملی وحدت توسط شورای فرهنگ عمومی شد .
حجت الاسلام سليماني امام جمعه زاهدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، روز گذشته در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در محل دفتر نماینده ولی فقیه تشکیل شد، با اشاره به شهادت تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم شیعه و سنی استان در حادثه پیشین سرباز، خواستار نامگذاری این روز به عنوان روز ملی وحدت توسط شورای فرهنگ عمومی شد .

امام جمعه زاهدان، همچنین با اشاره به حضور حماسی مردم استان سیستان و بلوچستان در مراسم راهپیمایی نهم دی ماه امسال در محکومیت حرمت شکنان عاشورا ضرورت گرامیداشت این روز حماسی تاریخی را مورد تأکید قرار داد .

علی محمد آزاد، استاندار سیستان و بلوچستان، نیز در این جلسه با اشاره به فرا رسیدن سال نو، گفت: ایجاد فضای با نشاط و شاداب برای رفاه و آسایش مردم ضروری است .

وی، همچنین به حضور مردم استان در مناسبت های مختلف سال گذشته از جمله نهم دی ماه اشاره کرد و بر گرامیداشت این روز تاریخی و سالروز شهدای تاسوکی و وحدت تأکید کرد ./940/پ202/ص
ارسال نظرات