۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۷۶۷۶۵۹

ثبت‌نام حج ۱۴۰۴ ویژه اساتید دانشگاه‌ها آغاز شد

ثبت‌نام حج ۱۴۰۴ ویژه اساتید دانشگاه‌ها آغاز شد
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز نام‌نویسی متقاضیان حج آینده ویژه اساتید دانشگاه‌ها در برخی از استان‌ها از امروز ۳۰ مهر خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مرتضی مطهری‌پور رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگویی از آغاز ثبت‌نام کاروان حج تمتع ۱۴۰۴ ویژه اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: با مذاکرات انجام شده با سازمان حج، چهارمین مرحله ثبت‌نام و اعزام اساتید دانشگاه‌ها در ۶ استان تهران، قم، قزوین، البرز، همدان و سمنان و همچنین شهر کاشان از امروز ۳۰ مهر آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه اساتید علاقه‌مند به تشرف به سرزمین وحی باید فیش حج تمتع داشته باشند، خاطر نشان کرد: دارندگان فیش حج تا پایان اسفند ۸۶ می‌توانند از امروز تا ۲۵ آبان در این کاروان‌ ثبت‌نام کنند. البته در حال حاضر فقط ظرفیت برای استان‌های اعلام شده باز شده است.

حجت‌الاسلام مطهری‌پور درباره هزینه این سفر نیز تصریح کرد: هنوز قیمت سفر حج تمتع از سوی سازمان حج اعلام نشده است. اما کاروان ویژه اساتید نیز متناسب با درجه آن همچون سایر کاروان‌ها بر اساس ضوابط و قوانین سازمان حج قیمت‌گذاری و اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به نحوه ثبت‌نام در کاروان‌های حج آینده گفت: متقاضیان حج تمتع ویژه اساتید در سامانه رزرو اطلاعات خود را تکمیل کرده و برای ثبت‌نام به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها مراجعه کرده و مدارک مورد نیاز را تحویل دهند تا پس از بررسی نتیجه اعزام اطلاع‌رسانی شود.

ارسال نظرات