۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۷۶۷۱۴۱
استاندار لرستان:

شورای جوانان استان لرستان راه‌اندازی می‌شود

شورای جوانان استان لرستان راه‌اندازی می‌شود
استاندار لرستان با بیان اینکه شورای جوانان به زودی در مرکز استان راه‌اندازی می‌شود، گفت: در این شورا مسائل و انتظارات قشر جوان، نوجوان و کودک تشریح و برای آنها برنامه ریزی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، ابوطالب شفقت، امروز(۲۲مهر) در حاشیه بازدید از کانون پرورشی فکری کودک و نوجوانان استان، اظهارداشت: شورای جوانان با پیشنهاد نوجوانان عضو کانون پرورشی فکری و با محوریت استانداری و اداره کل آموزش و پرورش به زودی راه اندازی می شود.

استاندار لرستان افزود: در این شورا جوانان علاقمند و فعال در حوزه آموزش و فرهنگی عضو شده و هر فصل یکبار جلسات خود را با مدیران دستگاه های مربوطه برگزار خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در این شورا مسائل و انتظارات قشر جوان، نوجوان و کودک تشریح و برای آنها برنامه ریزی می شود.

شفقت همچنین به دیدار با مربیان، کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورشی فکری اشاره کرد و گفت: در این دیدار صمیمی موارد و پیشنهادات خوبی ارائه شد که برای رسیدگی به آنها به زودی جلسه ای با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی، آموزش و پرورش و کانون پرورشی فکری برگزار خواهد شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از نگاه کودکان و نوجوانان خلاق نسبت به مسائل پیرامون اجتماع و جهان، عنوان کرد: اعضای نوجوان عضو کانون دو مسئله مهم توجه به مناطق محروم و شورای جوان را مطرح کردند که جای تقدیر دارد. 

استاندار لرستان اظهار کرد: در روزگاری که دامنه ی جنایات سخیف رژیم کودک کش صهیونیستی منطقه را فراگرفته توجه کودکان و نوجوانان ما به مناطق محروم از جمله کودکان غزه و فلسطین که اسیر این جنایات بی شرمانه هستند جای خوشنودی و تقدیر دارد.

شفقت طرح جامع فیزیکی کانون، ساخت گنبد و تجهیز رصدخانه، تئاتر کودک و نوجوان، تجهیز بیش تر آزمایشگاه ها، توسعه کتابخانه های سیار و ساخت کارگاه رباتیک را از دیگر مطالبات اعضای کانون پرورشی فکری برشمرد و اذعان کرد: تلاش می کنیم تا حد امکان و با کمک سازمان برنامه و بودجه و نوسازی و تجهیز مدارس به این مطالبات رسیدگی کنیم.

وی تاکید کرد: رسیدگی به انتظارات کانون پرورشی فکری نقش مهمی در آینده ی نظام آموزشی استان خواهد داشت.

در حاشیه این دیدار همچنین کتاب زندگینامه و روایات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) توسط یکی از کودکان عضو کانون به استاندار لرستان اهدا شد.

در این روز شفقت از کتابخانه های سیار، مرکز نجوم و ساختمان برگزاری کلاس های هنرهای تجسمی کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان بازدید کرد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات