۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۷۶۶۸۹۰
معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان خبر داد؛

برگزاری دوره تربیت تدوینگر متون درسی در مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان

برگزاری دوره تربیت تدوینگر متون درسی در مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان
معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان گفت: دوره تربیت تدوینگر متون درسی در مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان در حال برگزاری است.
به گزارش خبرگزاری رسا در خوزستان، خانم مطوّس، معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان در گفت‌وگویی از برگزاری دوره تربیت تدوینگر متون درسی خبر داد و اظهار کرد: این دوره ویژه اساتید پژوهشی در حوزه علمیه خواهران و با هدف آموزش مهارت‌های لازم جهت توانمندسازی در زمینه تدوین کتب درسی با همکاری اداره طراحی و تدوین متون تحصیلی، از ابتدای مردادماه به صورت مجازی با حضور ۳۳ نفر و با تدریس استاد حسن فانیدپور مولف و پژوهشگر و عضو شورای سیاست گذاری حوزه‌های علمیه خواهران آغاز شد.
 
وی ادامه داد: این دوره مربوط به افرادی است که دارای مدرک سطح ۳ و دارای ۳ سال سابقه تدریس بوده و حداقل یک اثر پژوهشی منتشر کرده باشند، این اشخاص متعهد می‌شوند که تا پایان این دوره مشارکت مستمر انجام دهند.
 
مطوس خاطرنشان کرد: پس از برگزاری دوره مقدماتی این کارگاه که به صورت مجازی برگزار گردید، دوره تکمیلی آن به صورت حضوری و با شرکت ۱۱ نفر از راه یافتگان به این مرحله در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان در حال برگزاری است و به مدت ۲ روز ادامه خواهد داشت.
 
ارسال نظرات