۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۷۶۶۶۸۸
سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان:

معلمان رسالت خطیری در عرصه تعلیم و تربیت بر دوش دارند

معلمان رسالت خطیری در عرصه تعلیم و تربیت بر دوش دارند
حقی به رسالت معلمان در عرصه تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: تربیت نسلی انقلابی در ادامه مسیر انقلاب ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، دکتر احمد حقی در مراسم استقبال از دانشجو معلمان ورودی ۱۴۰۳ دانشگاه فرهنگیان که در سالن اجتماعات پردیس علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار شد، گفت: همزمانی آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس مبین این موضوع است که والاترین انسان‌ها در دانشگاه دفاع مقدس تربیت شدند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان با اشاره به اینکه استان ما ۳۹ شهید دانشجو معلم دارد که قبل از ابلاغ حکم معلمی جان خود را در راه دفاع از میهن تقدیم کردند، افزود: مسیر روشن عدالت‌خواهی، تحول‌جویی و استکبارستیزی در گرو تربیت انسان‌های والا است، انسان‌هایی که پشتیبانی از ولایت‌فقیه، اسلام و انقلاب را آرمان خود تا آخرین قطره خون می‌دانند.

مدیر امور پردیس‌های لرستان با اشاره به اینکه در این روزها شاهد افتخارآفرینی سپاه در حمایت از مستضعفان عالم هستیم، بیان کرد: ما به عنوان جامعه فرهنگیان افتخار داریم ادامه‌دهنده این مسیر باشیم.

ضرغام پرنیان، مشاور وزیر آموزش و پرورش لرستان نیز در این مراسم اظهار داشت: معلمان، تعلیم و تربیت یک جامعه را بر دوش می‌کشند و از این‌رو باید در حفظ این وظیفه کوشا بود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان باید پایبند به سند تحول باشند، گفت: در غیر این صورت از پس پرسش‌های روزانه دانش‌آموزان بر نخواهد آمد.

پرنیان بیان داشت: شما متعهد هستید که معلم نظام جمهوری اسلامی باشید و موظفید شبهات دانش‌آموزان را با توجه به مسائل روز جواب‌گو باشید.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات