۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۷۶۲۴۶۱
استاندار لرستان مطرح کرد؛

ضرورت همکاری دستگاه ها برای رفع مشکلات دانشگاه فرهنگیان

ضرورت همکاری دستگاه ها برای رفع مشکلات دانشگاه فرهنگیان
استاندار لرستان با اشاره به اینکه امکانات،تجهیزات و فضای موجود دانشگاه فرهنگیان استان جوابگوی نیاز امروز نیست، گفت: رفع مشکل دانشگاه فرهنگیان نیازمند ارائه برنامه موقت و جامع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، ابوطالب شفقت، در بازدید از دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان از اولویت‌های مهم و اساسی کشور است، گفت: با توجه به اینکه دانشگاه فرهنگیان تربیت کننده معلمان مورد نیاز جامعه است باید توجه ویژه‌ای به این دانشگاه شود.

وی بیان کرد: امکانات،تجهیزات و فضای موجود دانشگاه فرهنگیان استان جوابگوی نیاز امروز نیست.

استاندار لرستان گفت: با توجه به اینکه دانشگاه فرهنگیان کار علمی، آموزشی و تربیتی می‌کند جزو اولویت‌های برتر است.

شفقت با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان محل تربیت فرزندانی است که قرار است، عنوان کرد: فرزندان ما را تربیت کنند و به نظر می‌رسد باید توجه ویژه‌ای به این دانشگاه بشود.

وی بیان کرد: فضای آموزشی و اداری پردیس خواهران و برادران همچنین فضای خوابگاهی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در مرکز استان با مشکل مواجه است، بنابراین باید تجدید نظر جدی در خصوص وضعیت دانشگاه فرهنگیان باید صورت بگیرد.

استاندار لرستان بر ارائه برنامه موقت و جامع برای حل مشکل دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد و گفت: دانشگاه فرهنگیان در حال حاضر ۲ هزار دانشجو دارد و ۲۰۰ نفر هم قرار است فارغ التحصیل شوند، در مقابل ۲ برابر جذب ضورت می گیرد و با توجه به اینکه لرستان قطب آموزش تاریخ و جغرافیا است، باید به امکانات دانشگاه فرهنگیان و وضعیت ساختمان آن توجه ویژه شود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات