۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۷۶۶۶۷۲
آیت الله حسینی:

ولایت مداری بی نظیرترین ویژگی سید حسن نصرالله بود

ولایت مداری بی نظیرترین ویژگی سید حسن نصرالله بود
نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق با یادآوری فراز‌هایی از پیام رهبر معظم انقلاب در مورد شهید سید حسن نصرالله، مهمترین ویژگی‌های شخصیتی ایشان را برشمرد و گفت: در رأس این ویژگی ها، ولایت مداری بینظیر ایشان بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق با یادآوری فرازهایی از پیام رهبر معظم انقلاب در مورد شهید سید حسن نصرالله، مهمترین ویژگیهای شخصیتی ایشان را برشمرد و گفت: در رأس این ویژگی ها، ولایت مداری بینظیر ایشان بود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق، در توضیح لقب «مجاهد کبیر و پرچمدار مقاومت» برای این شهید بزرگوار، با بیان خاطراتی که در سال‌های فعالیت خود در لبنان داشتند به دلیل اطلاق این لقب به ایشان اشاره کرد و افزود: شهید عزیز مقاومت، حزب‌الله را در شرایطی تشکیل داد که جریانات مختلف و معارضی در لبنان حضور قوی و با تسلط داشتند که به سختی امکان ظهور و بروز برای حزب‌الله فراهم می‌ساخت

وی در ذکاوت و تیزبینی سید شهید، به این نکته اشاره کرد که فتنه‌انگیزی های زیادی شد تا حزب‌الله را درگیر جنگ‌های داخلی لبنان کنند، ولی ایشان جهت‌گیری اصلی حزب را، مقابله با دشمن قرار داد و بر همین عهد پایبند ماند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق ابراز داشت: حزب‌الله با تمام این دشواری ها، در لبنان پا گرفت و نه تنها برای شیعیان و نه مسلمانان ، بلکه حتی مسیحیان نیز مجاهدت‌هایی خالصانه کرد و اثبات کرد که مدافع لبنان به تمامیت ارضی آن است.

وی با ذکر ویژگیهای برجسته این شخصیت بزرگوار، به سختی و ناگواری ضایعه فقدان ایشان اشاره کرد و افزود:همانطور که با رحیل امام خمینی (ره) و گرفتار شدن امت اسلامی به این ضایعه سنگین، مسیر انقلاب متوقف نشد، راه مقاومت و پرچمی که ایشان برافراشته است، زمین نخواهد ماند و در اهتزاز خواهد ماند.

ارسال نظرات