۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۷۶۶۵۳۰
در مجتمع ایوان ری برگزار شد؛

برگزاری نشست عملیاتی مساجد و نهادهای مردمی

برگزاری نشست عملیاتی مساجد و نهادهای مردمی
نشست عملیاتی مساجد و نهادهای مردمی با موضوع تبیین عملیات پشتیبانی مردمی از جبهه مقاومت برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری رسا، در راستای تقویت و هماهنگی حمایت‌های مردمی از جبهه مقاومت، نشست عملیاتی مشترک مساجد و نهادهای مردمی با موضوع "تبیین عملیات پشتیبانی مردمی از جبهه مقاومت" برگزار گردید. در این نشست که با حضور حجت‌الاسلام کمال خداداده رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور،مسئولان نهادهای مردمی، فعالان اجتماعی و ائمه جماعات مساجد تشکیل شد، به نقش مهم مساجد و پایگاه‌های مردمی در حمایت از مقاومت و مقابله با دشمنان جهان اسلام پرداخته شد.
 
سخنرانان این نشست به تشریح وظایف و مسئولیت‌های مردمی در پشتیبانی از جبهه‌های مقاومت در منطقه پرداختند و تاکید کردند که مشارکت فعالانه مردم از طریق کمک‌های مادی و معنوی، سازماندهی کاروان‌های امدادی و ترویج روحیه ایستادگی، نقش مهمی در تقویت مقاومت دارد.
 
همچنین در این نشست، برنامه‌ریزی‌هایی برای اجرای طرح‌های پشتیبانی مردمی در مناطق مختلف و چگونگی گسترش شبکه‌های مردمی برای تقویت خط مقاومت مورد بررسی قرار گرفت. 
 
در پایان، مقرر شد مساجد و نهادهای مردمی به عنوان هسته‌های اصلی پشتیبانی از مقاومت، با هم‌افزایی و همکاری نزدیک‌تر، فعالیت‌های خود را در حوزه‌های مختلف تقویت کرده و در چارچوب یک نقشه عملیاتی مشترک، گام‌های عملی برای پشتیبانی از جبهه مقاومت بردارند.
ارسال نظرات