۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۷۶۶۴۵۰
آیت الله اراکی در گفت‌وگو با رسا تأکید کرد؛

عملیات وعده صادق 2؛ مقدمه نابودی رژیم صهیونیستی

عملیات وعده صادق 2؛ مقدمه نابودی رژیم صهیونیستی
آیت الله اراکی ضمن تمجید از عملیات وعده صادق دو، تصریح کرد: ان شاءالله در آینده نچندان دور همه خواهند دید که ایران انقلابی با همکاری دیگر اعضای جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی را از بین خواهد برد.

آیت الله محسن اراکی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مبارزان لبنان و فلسطین را بقیه السیف خواند و ابراز امیدواری کرد که مبارزان جبهه مقاومت قوی تر از قبل راه سید حسن نصرالله را ادامه خواهد داد.

وی با تمجید از عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در آینده خواهیم دید این استحکام و اراده قوی طومار دشمن را خواهد پیچید و ما یقین داریم آنچه اتفاق افتاد عمر رژیم صهیونیستی را کوتاه تر خواهد کرد و دیری نخواهد گذشت که شاهد برچیده شدن ظلم در منطقه خواهیم بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حرکت مقتدرانه سپاه و نیروهای نظامی ایران بر لزوم کنترل احساسات و مدیریت حکیمانه عرصه تأکید کرد و گفت: سپاه ما و مسئولان ما بسیار محکم ایستاده اند و کوتاه نمی آیند؛ نظام ما مدیریت صحنه در کل منطقه را برعهده دارد و این مدیریت باید با حکمت انجام بگیرد و یکی از امتیازات مدیریت منطقه این است که در عین اینکه اهل اقدام و شهادت هستند، بر اساس حکمت عمل می کند و احساسات بر حکمت پیشی نمی گیرد.

وی افزود: اینکه یک جریان مقاوم و انقلابی بتواند در لحظات سخت، عاطفه و احساسات خودش را کنترل کند نشان دهنده قوت اوست و نه ضعفش.

آیت الله اراکی بار دیگر تأکید کرد: ان شاءالله در آینده نچندان دور همه خواهند دید که ایران انقلابی با همکاری دیگر اعضای جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی را از بین خواهد برد.

ارسال نظرات